کد خبر : 1777512 | 11 شهریور 1400 ساعت 19:56 | 20.2K بازدید | 6 دیدگاه

وعده جدید مدیرعامل باشگاه:

تراکتور با بازیکنان جدید در مقابل النصر

مدیرعامل باشگاه تراکتور اعلام کرد که وکیل آنتونی استوکس با حضور در استانبول، مطالبات این بازیکن را دریافت خواهد کرد.

تراکتور با بازیکنان جدید در مقابل النصر

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که باشگاه تراکتور روزهای ملتهبی را سپری می‌کند و هواداران این تیم به شدت نگران آینده این تیم هستند، مدیرعامل باشگاه جدید در وعده‌ای تازه گفته که به زودی پنجره نقل و انتقالاتی تراکتور بازخواهد شد.

 

مدیرعامل باشگاه تراکتور درخصوص آخرین وضعیت پنجره نقل و انتقالات تاکید کرد: طبق آخرین مذاکرات مقرر گردیده که وکیل آقای استوکس طی روزهای آتی در ترکیه حضور یابد تا ضمن پرداخت مبلغ مورد نظر، رسید دریافت و همچنین صورتجلسه تسویه حساب با ایشان را به فیفا ارسال کنیم تا نسبت به باز شدن پنجره نقل و انتقالات باشگاه اقدام شود.

 

بنابراین به نظر می‌رسد در حالی که تی تی ها ابتدا در نظر داشتند که از طریق اسپانسر رقم بدهی خود به آنتونی استوکس را تهیه کنند اما حالا این محمدرضا زنوزی خواهد بود که برای پرداخت این رقم اقدام خواهد کرد؛ رقمی که البته انتظار می‌رفت خیلی سریعتر به باشگاه تزریق شود تا مشکلات اخیر پدید نیاید.

 

تراکتور 475 هزار دلار به آنتونی استوکس طلبکار کرد که به همراه 5% سود سالیانه و هزینه دادرسی باید پرداخت شود که احتمالا رقم آن به 15 میلیارد تومان خواهد رسید. همچنین 175 هزار دلار لی اروین، یک میلیون و 100 هزار یورو کوین فورچونه و 880 هزار دلار کوین کنستانت دیگر بدهی های باشگاه تبریزی به بازیکنان را تشکیل می‌دهند و حکم مطالبات دستیاران سرمربیان سابق این تیم هم در انتظار باشگاه تراکتور خواهد بود تا زنوزی در چهارمین سال مالکیت بر تراکتور، بیش از 3 میلیون دلار بدهی روی دست این باشگاه گذاشته باشد.

 

در صورت باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی، عبدالله ناصری و علیرضا نقی زاده به همراه چند بازیکن دیگر، در اختیار کادرفنی برای دیدار با النصر خواهند بود.

دیدگاه‌ها