کد خبر : 1777546 | 11 شهریور 1400 ساعت 22:25 | 18.7K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش هافبک فرانسوی به بازگشت دوباره به میلان

تیمو باکایوکو، هافبک جدید میلان از بازگشت به این تیم خوشحال به نظر می‌رسد.

واکنش هافبک فرانسوی به بازگشت دوباره به میلان

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین روزهای نقل و انتقالات تابستانی بود که میلان جذب تیمو باکایوکو را نهایی کرد. باکایوکو پیش از این و در فصل 19-2018 نیز به شکل قرضی در میلان حضور داشت و در 42 مسابقه رسمی برای این تیم به میدان رفت. این هافبک فرانسوی فصل گذشته را در یک باشگاه ایتالیایی دیگر یعنی ناپولی پشت سر گذاشت و 44 بازی برای این تیم انجام داد.

 

باکایوکو در رابطه با بازگشت به میلان گفت: "من آخرین بازی خود که با اسپال انجام دادیم را به خوبی به یاد دارم که متاسفانه نتوانستیم جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا را به دست بیاوریم. بازگشت به میلان در حالی که این تیم می تواند در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند بسیار خوب است. میلان از زمانی که من در این تیم حضور داشتم قوی تر شده و بسیار خوشحال هستم."

 

 

1639913

 

 

باکایوکو در ادامه گفت: "بلافاصله بعد از آمدن به اینجا من با مربی صحبت کردم و تلاش می‌کنم که نقش خود را در تیم ایفا کنم. تیم در شرایط خوبی به سر می برد و من نیز سعی می‌کنم که تجربیاتم را در اختیار آنها قرار دهم."

 

گفتنی است قرارداد تیمو باکایوکو با میلان دو ساله و قرضی است و گزارش ها حاکی از آن است که باشگاه ایتالیایی می تواند در ادامه این بازیکن را به شکل دائمی از چلسی به خدمت بگیرد.

دیدگاه‌ها