کد خبر : 1777566 | 11 شهریور 1400 ساعت 23:34 | 33.2K بازدید | 0 دیدگاه

همه نتایج هفته اول به نفع شاگردان اسکوچیچ؛

توقف امارات و لبنان تقدیم به ایران

تیم‌های ملی امارات و لبنان به تساوی بدون گل مقابل هم رضایت دادند.

توقف امارات و لبنان تقدیم به ایران

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین مسابقه هفته نخست گروه A مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ در قاره آسیا، تیم‌های ملی امارات و لبنان از ساعت ۲۱:۱۵ امشب در ورزشگاه زعبیل دبی برابر هم قرار گرفتند که نتیجه این بازی به سود تیم ایران بود.

 

تیم ملی امارات که ازجمله مدعیان این گروه و رقبای اصلی شاگردان دراگان اسکوچیچ به حساب می‌آید، در تلاش برای کسب نخستین پیروزی در خانه بود تا مسیر صعودش به جام جهانی را از همین ابتدا هموار کند، اما آنها فرصت‌سوزی بزرگی در دیدار امشب مقابل حریف خود داشتند و نتوانستند به برتری برسند.

 

 

1639944

 

 

اماراتی‌ها در شبی که ۷۰ درصد مالکیت توپ را در اختیار داشتند، ۱۴ موقعیت گلزنی خطرناک ایجاد کردند و ۳ شوت در چارچوب داشتند، در امر گلزنی ناموفق بودند و در سمت مقابل لبنان هم در دو شوت خطرناک خود نتوانست راهی به دروازه حریفش پیدا کند تا این مسابقه با تساوی بدون گل به اتمام برسد.

 

تیم‌های ملی امارات و لبنان در شرایطی به تساوی بدون گل مقابل هم رضایت دادند که ظهر امروز نیز تیم‌های ملی کره جنوبی و عراق نیز با همین نتیجه به کارشان پایان داده باشند تا این دو مسابقه‌ی بدون گل، بهترین نتایج را برای ملی پوشان ایران رقم بزند.

 

تیم ملی ایران که در نخستین بازی خود در مرحله مقدماتی جام جهانی به برتری یک بر صفر خانگی مقابل سوریه رسید، با این سه امتیاز صدرنشین گروه A شد و بالاتر از امارات، کره جنوبی، لبنان و عراق یک امتیازی قرار گرفت.

دیدگاه‌ها