کد خبر : 1777574 | 12 شهریور 1400 ساعت 00:01 | 101.5K بازدید | 11 دیدگاه

شماره پیراهن رونالدو در یونایتد؛ همان همیشگی(عکس)

با اعلام باشگاه منچستریونایتد کریستیانو رونالدو در این تیم پیراهن شماره 7 را بر تن خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، شاید مهمترین اتفاقی که در نقل و انتقالات تابستانی 2021 رخ داد به کریستیانو رونالدو مربوط می‌شد؛ جایی که فوق ستاره پرتغالی بعد از سه فصل حضور در یوونتوس خواهان جدایی از این تیم شد و در حالی که گفته می‌شد به حضور در منچستر سیتی نزدیک شده نهایتاً بازگشت به تیم سابق خود یعنی منچستریونایتد را انتخاب کرد.

 

بعد از انتقال کریستیانو رونالدو به منچستر یونایتد شایعات زیادی در رابطه با شماره پیراهن او در این تیم مطرح شد اما دقایقی پیش این باشگاه تایید کرد که برنده پنج باره توپ طلا مانند دوره اول حضور خود در جمع شیاطین سرخ با شماره محبوبش یعنی 7 به میدان خواهد رفت.

 

همانطور که گفته شد پیراهن شماره 7 برای رونالدو بسیار محبوب است. او همچنین در یوونتوس و رئال مادرید نیز پیراهن شماره 7 را بر تن می کرد. این پیراهن در حالی به فوق ستاره پرتغالی رسید که فصل پیش ادینسون کاوانی آن را بر تن می کرد و حالا باشگاه منچستریونایتد تایید کرده که ستاره اروگوئه ای در فصل پیش رو پیراهن شماره 21 را بر تن خواهد کرد.

 

 

1639955

 

 

گفتنی است اولین بازی منچستر یونایتد بعد از وقفه‌ مسابقات ملی در اولدترافورد و مقابل نیوکاسل خواهد بود و به احتمال فراوان در آن دیدار از کریستیانو رونالدو در برابر چشم هزاران هوادار شیاطین سرخ آن هم با پیراهن شماره 7 رونمایی خواهد شد.

دیدگاه‌ها