کد خبر : 1777723 | 12 شهریور 1400 ساعت 18:40 | 36.2K بازدید | 1 دیدگاه

حبیب نورماگمدوف:

از یک ماه قبل می‌دانستم رونالدو به منچستریونایتد می‌رود

حبیب نورماگمدوف، دوست نزدیک رونالدو و قهرمان سابق هنرهای رزمی ترکیبی، مدعی شد که از یک ماه پیش در جریان جدایی این بازیکن از یوونتوس و انتقالش به منچستریونایتد بوده است.

از یک ماه قبل می‌دانستم رونالدو به منچستریونایتد می‌رود

به گزارش "ورزش سه"، نورماگمدوف در مصاحبه‌ای مدعی شده که می‌دانسته دوست نزدیکش قصد دارد پس از سه سال حضور در تورین از سری آ جدا شده و بار دیگر در اولدترافورد حضور پیدا کند. رونالدو در سال 2018 به یوونتوس پیوست اما در روزهای پایینی پنجره نقل و انتقالات تابستانی تصمیم گرفت پس از 12 سال دیگر بار دیگر به اولدترافورد بازگردد. 
حبیب به آر اسپرت روسیه گفت:« این مذاکرات من را شگفت‌زده نکرد، کریستیانو رونالدو یک ماه قبل از این موضوع به من خبر داده بود. و من انتظار داشتم که این توافق دیر یا زود شکل بگیرد. فکر می‌کنم او با منچستریونایتد بیشتر از یوونتوس سازگار است.»

 

1640249


کاپیتان تیم ملی پرتغال پس از وقفه دیدارهای ملی و قرنطینه پنج روزه به هم تیمی‌های جدیدش ملحق خواهد شد تا تحت هدایت هم تیمی سابقش به میدان برود. رونالدو در جریان دیدار چهارشنبه شب تیم ملی کشورش برابر پرتغال موفق شد با دو گلی که به ثمر رساند تعداد گل‌های زده خود را به عدد 111 رسانده و به تنهایی در صدر جدول بهترین گلزنان ملی فوتبال مردان قرار بگیرد. این بازیکن در طول 134 بازی که با پیراهن یوونتوس انجام داد نیز 101 گل به ثمر رساند و دو قهرمانی سری آ، یک کوپا ایتالیا و یک سوپرکاپ ایتالیا به دست آورد.

دیدگاه‌ها