کد خبر : 1777577 | 12 شهریور 1400 ساعت 00:18 | 34K بازدید | 2 دیدگاه

دو بازیکن کلیدی عراق به بازی با ایران می رسد؟

علی عدنان و محمد قاسم مدافع و مهاجم کلیدی تیم ملی عراق در دیدار با کره جنوبی مصدوم شدند و میزان آسیب دیدگی آنها در قطر مشخص می شود.

دو بازیکن کلیدی عراق به بازی با ایران می رسد؟

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی عراق در نخستین بازی خود در مرحله پایانی مقدماتی جام جهانی، در ورزشگاه جام جهانی سئول برابر کره جنوبی دست به کار بزرگی زد و موفق شد این تیم قدرتمند را با نتیجه تساوی بدون گل متوقف کرد. کسب یک امتیاز از این بازی، می تواند عراق را در ادامه کار به یکی از مدعیان صعود به جام جهانی تبدیل کند.


در این بازی، علی عدنان و محمد قاسم دو مهره کلیدی تیم دیک ادووکات دچار آسیب دیدگی شدند. علی عدنان در دقیقه 61 دچار آسیب دیدگی شد و با برانکارد از زمین بازی بیرون رفت و ضرغام اسماعیل جایگزین او شد. محمد قاسم نیز در دقیقه 85 به دلیل مصدومیت قادر به ادامه بازی نبود و جایش را به مهند علی داد.


پس از این بازی، اخباری درخصوص غیبت احتمالی این دو مهره کلیدی عراقی ها در بازی سه شنبه برابر ایران در فضا مجازی منتشر شد. روزنامه بغداد الیوم یک به نقل از یک منبع نزدیک به تیم ملی عراق اعلام کرد که مصدومیت این دو بازیکن خطرناک نیست و احتمال حضور آنها در بازی برابر ایران بسیار زیاد است.

 

 

1639960

 

 


این منبع افزود: تیم پزشکی قبل از سفر به قطر معاینات اولیه را روی پای مصدوم دو بازیکن انجام دادند و آزمایشات نشان داد که آسیب دیدگی ها از نوع ساده ای هستند که به زمان طولانی برای بهبودی نیاز ندارند.


در همین راستا، خبرگزاری الفرات نیوز عراق به نقل از هاشم محمد هماهنگ کننده رسانه ای تیم ملی این کشور نوشت: تشخیص اولیه مصدومیت علی عدنان یک آسیب دیدگی خفیف از ناحیه زانو است و هیچ جای نگرانی وجود ندارد. با این حال، این بازیکن در بدو ورود به قطر مورد بررسی های پزشکی قرار خواهد گرفت تا میزان دقیق تر آسیب او تشخیص داده شود. 

 

 

1639959

 


بدین ترتیب به نظر می رسد مصدومیت این دو بازیکن جدی نبوده و آنها قادر خواهند بود تیم ملی کشورشان را در بازی برابر شاگردان اسکوچیچ همراهی کنند. تیم ملی ایران در دومین بازی خود از مرحله مقدماتی جام جهانی، روز سه شنبه 16 شهریور در استادیوم خلیفه قطر به مصاف قطر می رود.

دیدگاه‌ها