کد خبر : 1777586 | 12 شهریور 1400 ساعت 01:31 | 30K بازدید | 0 دیدگاه

ورزشگاه جام جهانی میزبان رئیس فیفا؛

استرالیا مقتدرانه شروع کرد و صدرنشین شد

کانگوروها موفق شدند به پیروزی پر گل مقابل تیم ملی چین دست پیدا کنند.

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های هفته نخست مرحله مقدماتی جام جهانی قطر در حالی پنج‌شنبه پیگیری شد که در یکی از مسابقات گروه B قاره آسیا، تیم ملی استرالیا که ازجمله مدعیان صعود از این مرحله است، از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه جام جهانی خلیفه قطر میزبان تیم ملی چین بود.

 

 

1639980

 

 

 

تیم ملی فوتبال استرالیا که به دلیل شرایط مقررات قرنطینه برای تمام اشخاصی که وارد این کشور می‌شوند، از بازی در خاک خود محروم بود، نخستین بازی خانگی خود را در دوحه مقابل تیم ملی چین برگزار کرد و به یک پیروزی پُر گل دست یافت.

 

 

1639982

 

 

استرالیا که طی ادوار اخیر همواره در جام جهانی حاضر بوده و ازجمله مدعیان آسیا به شمار می‌رود، در دقیقه ۲۴ با گل آور مبیل پیش افتاد و تنها د و دقیقه پس از آن توسط مارتین لوسیل دومین گل را زد تا به برتری ۲ بر صفر در نیمه اول برسد.

 

 

 

1639984

 

میچل دیوک که در دقیقه ۶۹ به‌عنوان یکی از تعویضی‌های استرالیا وارد زمین شده بود، تنها چند ثانیه پس از اضافه شدن به ترکیب تیمش توانست گل سم کانگوروها را وارد دروازه چین کند تا برتری تیمش قطعی شود.

 

استرالیا در شبی که جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا و ماتیاس گرافتسروم، مشاور ارشد وی در جایگاه ویژه استادیوم‌ خالی از جمعیت خلیفه نظاره‌گر مسابقه بودند، موفق شد به پیروزی ۳ بر صفر مقابل تیم ملی چین دست پیدا کند تا با یک تفاضل گل بهتر نسبت به عربستان و دو تفاضل گل بهتر نسبت به عمان، در صدر جدول گروه B مرحله مقدماتی جام جهانی بایستد.

 

 

1639979

 

1639981

 

1639983

دیدگاه‌ها