کد خبر : 1777603 | 12 شهریور 1400 ساعت 09:41 | 54.1K بازدید | 6 دیدگاه

رسمی: هافبک بارسا به بشیکتاش پیوست (عکس)

میرالم پیانیچ، هافبک باشگاه بارسلونا، در ادامه روند جدایی بازیکنان این تیم برای کاهش هزینه دستمزدها به صورت قرضی به بشیکتاش ترکیه ملحق شد.

رسمی: هافبک بارسا به بشیکتاش پیوست (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پس از لیونل مسی، آنتوان گریزمان و ایلایش موریبا و بسیاری دیگر، این بار نوبت به پیانیچ رسید تا در روند کاهش هزینه‌های باشگاه بارسلونا از این تیم جدا شود. این هافبک تابستان گذشته از یوونتوس به نوکمپ رفته بود و تنها یک فصل را در لیگ اسپانیا سپری کرد. او پیش از پایان پنجره نقل و انتقالات صراحتا از علاقه خود به بازگشت به یوونتوس صحبت کرده اما در عین حال مدعی شده بود که بعید می‌داند مذاکرات در این زمینه با پیشروی خوبی همراه باشد.  

بشیکتاش در سایت رسمی خود اعلام کرد که برای انتقال قرضی این بازیکن مبلغ 2.7 میلیون یورو پرداخت کرده است. این در حالی است که دستمزد سالانه پیانیچ در سال هشت میلیون یورو اعلام شده بود. این قرارداد قرضی یک ساله است و تا تابستان سال آینده ادامه خواهد داشت. بندی مبنی بر خرید اجباری این بازیکن در پایان فصل وجود ندارد و در نتیجه او در تابستان سال آینده بار دیگر به بارسلونا برخواهد گشت. قرارداد پیانیچ با بارسا تا ژوئن سال 2024 ادامه خواهد داشت.

 

1640023

 

بازیکن 31 ساله بوسنیایی فصل گذشته را با مصدومیت‌های متعدد پشت سر گذاشت و تنها شش بار در مسابقات لالیگا در ترکیب اصلی تیم رونالد کومان قرار گرفت. همین شرایط باعث شد که او چندایی جایی در برنامه‌های این مربی هلندی برای فصل جدید هم نداشته باشد. با این حال عملکرد درخشان او در مسابقات سری آ پیش از پیوستن به بارسلونا در خطا همگان بود و بشیکتاش امیدوار است که این بازیکن بار دیگر در این تیم به دوران اوج خود برگردد و نمایش‌های درخشانش را تکرار کند.

دیدگاه‌ها