کد خبر : 1776880 | 08 شهریور 1400 ساعت 15:36 | 30.6K بازدید | 2 دیدگاه

ادعای گاتزتا دلو اسپورت

بارسا تسلیم شد، پیانیچ در یک قدمی جدایی

بارسلونا حاضر شده تا نیمی از دستمزد پیانیچ را تقبل کند و او را به یوونتوس برگرداند.

بارسا تسلیم شد، پیانیچ در یک قدمی جدایی

به گزارش "ورزش سه"، میرالم پیانیچ بعد از پشت سر گذاشتن چند فصل فوق‌العاده در یوونتوس بالاخره در تابستان گذشته از این تیم جدا شد و به بارسلونا پیوست تا چالش جدید خود را در فوتبال اسپانیا تجربه کند. با این حال هافبک بوسنیایی نتوانست در فصلی که گذشت روزهای خوبی را در بلوگرانا سپری کند.

 

 

1633411

 

 

پیانیچ در طول فصل کمتر فرصت حضور در میدان را پیدا کرد و در واقع به نظر می رسد که سرمربی هلندی بارسا یعنی رونالد کومان اعتقاد چندانی به سبک بازی این بازیکن ندارد و تمایلی به استفاده از او نشان نمی دهد. در واقع به نظر می رسد که در صورت ماندن پیانیچ در بارسا فصل آینده نیز شاهد نیمکت نشینی او خواهیم بود که البته بعید است این اتفاق رخ داد و هافبک بوسنیایی در جمع آبی اناری ها باقی بماند.

 

رونالد کومان سرمربی بارسا هم دو روز پیش تایید کرده بود که پیانیچ به دنبال جدایی است با این حال گفت که فرم بدنی خوبی دارد و به همین دلیل در فهرست بازی برابر ختافه نیز قرار گرفت. پیانیچ روز گذشته 90 دقیقه روی نیمکت بود و به میدان نرفت و به فاصله کمتر از 48 ساعت تا پایان نقل و انتقالات، طبق ادعای گاتزتا دلو اسپورت، به یوونتوس باز خواهد گشت.

 

 

1463338

 

 

بارسلونا که در مقابل خواسته یووه مقاومت می کرد، گویا تسلیم شده و اکنون حاضر است نیمی از دستمزد ستاره بوسنیایی را تقبل کند.

ناپولی، رم و فیورنتینا نیز به جذب پیانیچ علاقه مند بودند ولی به نظر توافق با یوونتوس قطعی است و پیانیچ به تورین باز خواهد گشت.

نام پیانیچ همراه با فیلیپ کوتینیو و ساموئل اومتیتی از ابتدای تابستان در فهرست فروش بارسا بود و به نظر در نهایت باشگاه کاتالان تنها موفق شده او را به باشگاهی دیگر انتقال دهد و دو بازیکن دیگر ماندنی هستند.

دیدگاه‌ها