کد خبر : 1777605 | 12 شهریور 1400 ساعت 09:59 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

انریکه: نبردهای تک به تک میانه میدان را واگذار کردیم

لوییس انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا، پس از اولین شکست این تیم در مسابقات انتخابی جام جهانی در 28 سال اخیر مدعی شد که تیمش در بسیاری از نبردهای تک به تک شکست خورده است.

انریکه: نبردهای تک به تک میانه میدان را واگذار کردیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی سوئد موفق شد شب گذشته در حالی که با یک گل عقب بود به لطف دو گل الکساندر ایساک و ویکتور کلاوسن به پیروزی رسیده و روند 66 بازی بدون شکست اسپانیا در مسابقات انتخابی جام جهانی را با نتیجه 1-2 خاتمه دهد.

کارلوس سولر در دقیقه چهار تیم میزبان را پیش انداخت اما الکساندر ایساک بلافاصله و در دقیقه ششم این گل را جبران کرد و کلاوسن نیز در دقیقه 57 موفق شد گل برتری تیمش را وارد دروازه حریف کند. این اولین شکست اسپانیا در مسابقات انتخابی جام جهانی پس از سال 1993 به حساب می‌آید مدعی شد که عدم موفقیت در نبردهای تک به تک عامل این اتفاق بوده است.

 

1640025

 

سرمربی اسپانیا پس از بازی اظهار داشت:« ما نبردهای بسیاری را از دست دادیم و آنها شرایط بهتری را در تغییر فاز دفاعی به هجومی و بالعکس به نمایش گذاشتند. ما سعی کردیم بازیکنان را تغییر دهیم و خطر بیشتری ایجاد کنیم. بازی بدی نبود، ما بلندپروازانه عمل کردیم و شانس‌های داشتیم اما نبردهای تک به تک بسیاری را در خط میانی واگذار کردیم و آنها در تغییر فازها آسیب زیادی به ما زدند. در حال حاضر سوئد صدرنشین است و ما باید به این موضوع واکنش نشان دهیم.»

آخرین تیمی که در مسابقات انتخابی جام جهانی برابر اسپانیا به پیروزی رسید دانمارک بود که در سال 1993 این تیم را با نتیجه 0-1 شکست داده بود. اسپانیا در جریان روند بدون شکست خود موفق شده بود 52 پیروزی و 14 مساوی را به ثبت برساند.

دیدگاه‌ها