کد خبر : 1777655 | 12 شهریور 1400 ساعت 14:18 | 12.6K بازدید | 1 دیدگاه

واکنش تند نوازی نسبت به اتفاقات شهرخودرو

مدیریت جدید پدیده به جای فرافکنی و شعار، بدهی بازیکنان و کادر فصل قبل را پرداخت کند.

واکنش تند نوازی نسبت به اتفاقات شهرخودرو

به گزارش ورزش سه، محمد نوازی مربی تیم فوتبال پدیده در واکنش به اتفاقات روزهای اخیر این تیم و رفتارهای صورت گرفته گفت: ما شخصی به نام معمایی نمی‌شناسیم. پاسخ محبت‌ها و زحمات کادر فنی و در راس آن مهدی رحمتی این نیست که علیه آنها مصاحبه کنند. رحمتی برای حفظ تیم در لیگ و کسب رتبه تک رقمی در لیگ زحمت کشیده و حتی از آبرو و اعتبار خود هزینه کرد ولی ظاهرا آقایان برای معروف شدن و خوشایند عده دیگر، علیه رحمتی مصاحبه می‌کنند اما مردم و هواداران و اهالی فوتبال می‌فهمند که چه کسی زحمت کشیده است. 


‎وی ادامه داد: خدا را شکر معمایی که خوب حقیقت را کتمان می‌کند باز هم صحبت‌های رحمتی درباره فروش بازیکنان را تایید کرد. 


محمد نوازی با تاکید بر اینکه تصمیم‌گیری حق مالک است، گفت: باشگاه و مالک مشخصا بدهکار آن هر تصمیمی می‌توانند بگیرند و برای انتخاب سرمربی صاحب اختیار هستند. به همه احترام می‌گذارم و اعتقاد دارم آنها هم متناسب با لیاقت می‌توانند برای خود تصمیم‌گیری کنند. 


مربی پدیده در لیگ بیستم در واکنش به صحبت‌های مطرح شده از سوی مدیرعامل این تیم بیان کرد: بهتر است حمیداوی خودش صحبت کند و حرفش را از زبان دیگران نزند. اینجا فوتبال است و باید فوتبالی حرف بزنند. قبل از اینکه نیم‌فصل بازیکن فروخته شود اول فصل گذشته حمیداوی بیش از ٨‌میلیارد بازیکن فروخت و اگر بازیکنی در نیم‌فصل فروخته شد به دلیل این بود که ایشان به بازیکنان قول پول داده بود و با پنهان شدنش تیم را وارد بحران کرد. 


‎او ادامه داد: چنانچه یکبار دیگر آقایان درباره رحمتی و  کادر فصل گذشته حرف بزنند مجبور هستم حقایقی درباره وضعیت امروز و گذشته مالک تیم و تخلفاتش برای مردم بازگو کنم تا هواداران و فوتبالی‌ها را بهتر بشناسند. حتما آقای حمیداوی می‌داند، ما حواسمان به کارها و روابط و رفتارهایشان هست و قطعا باید تذکر بدهند که نفراتشان مودبانه‌تر 
صحبت کرده و حقایق را بگویند. 


نوازی با تشریح اتفاقات فصل گذشته، گفت: معمایی، در حالی رحمتی را مدیون حمیداوی دانسته که واقعیت این است که رحمتی با پذیرفتن مسئولیت سنگین مربیگری به ایشان لطف کرد که قبل از شروع لیگ ٤-٥ بازیکن خوبش را فروخته و ستاره‌ای هم جذب نکرده بود. رحمتی در حالی با تیم جوان و کم تجربه وارد لیگ شد که ستارگانش توسط حمیداوی به فروش رفتند و این موضوع موجب نارضایتی مشهدی‌ها شده بود که عملا با حضور رحمتی، فشارها روی ایشان کاهش یافت. 


‎پیشکسوت فوتبال ایران و بازیکن اسبق تیم‌ملی ضمن گلایه از نحوه صحبت‌های مطرح شده، گفت: آقایان باید بدانند در اندازه‌ای نیستند که برای بزرگان فوتبال مثل رحمتی تصمیم‌گیری کنند و آن قدر تسلط لازم ندارند که نظر فنی رحمتی و حق وی برای تعیین و انتخاب تیم مبنی بر مخالفت با فروش بازیکن را نشر اکاذیب می‌‌دانند! ایشان به جای این حرف‌ها بیاید پول بازیکنان و مربیان که در فصل گذشته زحمت کشیدند را پرداخت کند .


‎نوازی با نادرست دانستن صحبتهای کادر جدید مدیریتی این باشگاه، گفت: صحبت‌های نادرست و کذب در تیم مدیریتی آقایان مسبوق به سابقه است و برای ما و مشهدی‌ها جای تعجب ندارد چون ما به رفتارهای متناقض مجموعه ایشان عادت داریم. 


نوازی در ادامه گفت: قطعا رحمتی و همکارانش خاطرات خوبی از مشهد، مسئولین پر تلاش و خدمت به مردم خوب این شهر دارند اما کار کردن با مجموعه مالکی که اعتقاد به دروغگویی دارند واقعا سخت و نشدنی است. متاسفانه با اتفاقاتی که در فصل گذشته افتاد اعتبار برند رحمتی و اعضای تیم را با مشکلاتی چون تحویل ندادن خودروها و تجمع مردم مقابل اتوبوس تیم و ... زیر سوال بردند. 


مربی سابق پدیده افزود: تصمیم‌گیری درباره مالکیت تیم به ما ارتباطی ندارد اما قطعا مسئولین دولت جدید تصمیمات فتاحی مدیرکل ورزش و جوانان استان را رصد می‌کنند و او باید برای تصمیماتش پاسخگو باشد.

دیدگاه‌ها