کد خبر : 1777682 | 12 شهریور 1400 ساعت 15:50 | 21.7K بازدید | 0 دیدگاه

ابراهیمی: امسال بهترین سال فوتبالی من خواهد شد

حسین ابراهیمی که قرار بود سال گذشته برای ذوب‌آهن بازی کند در نهایت با تاخیر و برای سال جدید به این تیم پیوست.

ابراهیمی: امسال بهترین سال فوتبالی من خواهد شد

به گزارش ورزش سه، حسین ابراهیمی از فولاد خوزستان راهی ذوب آهن شد وی در مورد فصلی که به همراه فولادی‌ها پشت سر گذاشت به خبرنگار ما گفت: تا قبل از اینکه مصدوم شوم شرایط خوب بود اما با اتفاقی که افتاد چند ماه عقب افتادم و از آن طرف شرایط تیم هم خوب پیش می رفت و من از ترکیب اصلی جا ماندم ولی در نهایت با قهرمانی حذفی تمام شد که برای همگی ما اتفاق خوبی بود و هواداران فولاد هم بسیار از این موضوع خوشحال شدند.


 این بازیکن که سال گذشته پیش با ذوب آهن قرارداد است ولی خیلی زود هم قراردادش فسخ شد در حال حاضر دوباره به جمع سبز پوشان اصفهانی پیوسته در این باره ادامه داد: همانطور که گفتید من سال گذشته به ذوب‌آهن آمده بودم ولی اتفاقاتی افتاد که باعث شد به فولاد بروم. امسال هم تصمیم گرفتم با آقای تارتار کار کنم و برای همین پیشنهاد ذوب‌آهن را قبول کردم.


این بازیکن در مورد اینکه کار کردن با مهدی تارتار را چطور می بیند عنوان کرد:  شناخت خوبی از همدیگر داریم و ایشان مربی ایست که هر جا بوده کارش را به بهترین شکل ممکن انجام داده و خیلی خوشحالم که زیر نظرش کار می کنم.


 ابراهیمی در پایان افزود: به ذوب‌آهن آمده ام که اتفاقات بد از سال‌های اخیر را جبران کنم و دوباره به روزهای اوج برگردم. مطمئنم که تمامی بچه ها اینجا مثل من انگیزه دارند و ذوب آهن را از شرایط بدش با کمک آقای تارتار خارج خواهیم کرد. می‌خواهم امسال بهترین سال فوتبالی ام را پشت سر بگذارم.

دیدگاه‌ها