کد خبر : 1777701 | 12 شهریور 1400 ساعت 17:09 | 8.8K بازدید | 0 دیدگاه

دیوان عدالت رییس سابق داوران را تبرئه کرد

رییس سابق کمیته داوران از حکم صادر شده مبنی بر تضییع اموال و وجوه دولتی تبرئه شد.

دیوان عدالت رییس سابق داوران را تبرئه کرد

به گزارش "ورزش سه"، فریدون اصفهانیان که سالها به عنوان رییس کمیته داوران و عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال فعالیت می‌کرد طی ماه های گذشته با یک پرونده قضایی روبه‌رو بود.


اصفهانیان که مدتی به صورت همزمان رییس هیات فوتبال زنجان و عضو شورای شهر زنجان نیز بود، یکی از افرادی محسوب می‌شد که به تیم شهرداری زنجان رسیدگی می‌کرد. این تیم در رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال حضور داشت و زیر نظر شهرداری و شورای شهر زنجان کار می‌کرد.


از این رو اتفاقاتی رخ دادکه هیات فوتبال زنجان اقدام به فروش این تیم به بخش خصوصی کرد اما همین موضوع اصفهانیان را وارد یک ماجرای بزرگ کرد. 


در ادامه شکایتی از اصفهانیان از سوی شهرداری تهران مبنی بر اهمال و تضییع وجوه و اموال دولتی صورت گرفت و در حکم اولیه نیز توسط دادگستری او محکوم به پرداخت مبلغی شده بود. از این رو رییس سابق کمیته داوران به دیوان عالی عدالت اداری شکایت کرد و حالا حکم جدیدی برای او صادر شده است.

 

بر این اساس دیوان عدالت اداری اصفهانیان را از هرگونه اتهام در این خصوص مبرا کرده و پرونده مذکور مختومه شده است.

 

گفتنی است؛ در زمان انتخابات فدراسیون فوتبال به اصفهانیان به خاطر این پرونده اجازه حضور در بخش کاندیداهای هیات رییسه داده نشد. اصفهانیان در آن زمان نامه‌ای از دیوان عدالت اداری آورد که بازهم مورد تایید فدراسیون قرار نگرفت.

دیدگاه‌ها