کد خبر : 1777703 | 12 شهریور 1400 ساعت 17:10 | 16.2K بازدید | 5 دیدگاه

بدشانسی قدوس برای ثبت پاس گل زیبا(عکس)

هافبک تکنیکی تیم ملی ایران در حضور یک نیمه‌ای مقابل سوریه نتوانست گلزنی کند یا پاس گل بدهد.

بدشانسی قدوس برای ثبت پاس گل زیبا(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سامان قدوس که در تیم ملی ایران بیشتر به‌عنوان یار جانشین استفاده می‌شود، شب گذشته با توجه به محرومیت سردار آزمون از ابتدا مقابل تیم ملی سوریه به میدان رفت که نزدیک بود در همان ابتدا یک پاس گل تماشایی بدهد و دروازه سوری‌ها باز شود.

 

قدوس آخرین بار دو سال و هشت ماه قبل در جام ملت‌های ۲۰۱۹ آسیا مقابل ویتنام پاس گل داد و پس از آن در هیچ مسابقه‌ای نتوانسته بود برای تیم ملی گلزنی کند یا پاس گل بدهد که دیشب هم این روند برای او در دیدار برابر سوریه ادامه پیدا کرد و او با بدشانسی نتوانست طلسم‌شکنی کند.

 

این هافبک خوش تکنیک ایرانی پس از یک حضور تعویضی برابر کریستال پالاس و دو بازی ثابت در جام اتحادیه و لیگ برتر انگلیس مقابل استون ویلا، با اختلاف پنج روز از مسابقه قبلی‌اش دوباره در ترکیب تیم ملی ایران قرار گرفت، اما احتمالا بخاطر خستگی و فشاری که در بازی برای برنتفورد و سفر به تهران داشت، تنها یک نیمه به میدان رفت.

 

قدوس به‌عنوان هافبک هجومی پشت سر مهدی طارمی در ترکیب ایران مقابل سوریه به میدان رفت که در ۴۵ دقیقه حضورش در زمین ۳۲ لمس توپ، ۲۳ پاس با دقت ۹۶ درصدی، سه پاس کلیدی، سه سانتر صحیح، دو ارسال بلند و یک پیروزی در دوئل هوایی  داشت و نزدیک بود یک پاس گل هم بدهد.

 

این ملی‌پوش خوش‌تکنیک نخستین موقعیت جدی تیم ایران مقابل سوریه را در دقیقه ۲ به وجود آورد که سانتر بی‌نقص و دقیق او از روی کرنر سمت چپ زمین و ضربه سر شجاع خلیل‌زاده با اختلاف کمی از کنار تیرک عمودی دروازه سوری‌ها به بیرون رفت تا پاس گل به نام قدوس ثبت نشود.

 

دیدگاه‌ها