کد خبر : 1777707 | 12 شهریور 1400 ساعت 17:31 | 132.1K بازدید | 12 دیدگاه

سوریه برای گرفتن مساوی آمده بود؛

زیادی به تیم ایران احترام گذاشتیم! (عکس)

رسانه عربی کورا در گزارشی از سه دلیل که باعث شکست سوریه در تهران شد نوشت و آنها را لایق کسب امتیاز دانست.

به گزارش "ورزش سه"، در نوشته سایت کورا آمده است که علی‌رغم شانس زیادی که برای پیروزی ایران در نظر می‌گرفتند، سوریه هم شانس‌های گل‌زنی زیادی قبل از اینکه دروازه‌اش فرو بریزد از دست داد. سه دلیل برای شکست سوریه در نظر گرفته شده که اولین آنها تعداد غایبین سوریه در این بازی است که در صدر غایبین، عمر سوما و احمد صالح قرار می‌گیرند؛ محروس، سرمربی سوریه کار سختی را برای جایگزین پیدا کردن برای نفرات اصلی خود داشت. از نگاه این رسانه، سوریه در هر دو نیمه در دفاع و حمله خوب ظاهر شده ولی به دلیل غیبت عمر سوما نمی‌توانستند ضربات آخر را خوب بزنند.

 

دلیل دوم شکست عدم هماهنگی تیم سوریه عنوان شده است. نزار محروس پنجاه روز پیش جایگزین نبیل معلول شد و علی‌رغم تلاش‌های زیاد فدراسیون سوریه نتوانستند پیش از بازی با ایران بازی‌های تدارکاتی خوبی داشته باشند و به سبب غایبین و حضور بازیکنان جدید، سوریه هماهنگی لازم را نداشت. کورا بهترین بازیکن سوریه را سعد احمد مهره دفاعی این تیم می‌داند که عملکرد خوبی مقابل حملات پر تعداد ایران داشت.

 

در سومین مورد از دلایل شکست سوریه ترس و احترام بیش از حد سوریه نسبت به ایران عنوان شده است. به عقیده این رسانه سوری‌ها با یک ترس خاصی پا به میدان گذاشتند و در واقع خود را از پیش باخته می‌دانستند و این فرصت را به ایران دادند که در نیمه دوم به گل برسد. تیم ملی سوریه می‌توانست با یک امتیاز از بازی خارج شود و نتوانست به هدف خود که امتیاز گرفتن در تهران بود برسد.

 

دیدگاه‌ها