کد خبر : 1777715 | 12 شهریور 1400 ساعت 17:54 | 23.8K بازدید | 2 دیدگاه

ایران برای عالمه؛ خوب اما بی‌ثمر(عکس)

دروازه بان تیم ملی سوریه باز هم نتوانست با خاطره خوش ایران را ترک کند.

به گزارش "ورزش سه، برای علاقمندان به فوتبال در ایران تیم ملی سوریه علاوه بر عمر السومه و عمر الخربین که طی سال‌های قبل بارها در قالب مهاجمان تیم‌های النصر و الهلال عربستان مقابل تیم‌های ایرانی صف آرایی کرده‌اند، بازیکنان شناخته شده دیگری هم دارد که یکی از آنها ابراهیم عالمه است. 


عالمه در نیم فصل دوم لیگ هفدهم و در روزهایی که خط دروازه طلایی‌‌پوشان اصفهانی پاشنه آشیل این تیم شده بود، یکی از خریدهای این تیم لقب گرفت و در نیم فصل حضورش در فوتبال ایران عملکرد نسبتا خوبی از خود به جا گذاشت و با آن ضربه ابداعی شروع مجدد دستش هم نامی برای خودش دست و پا کرد. 


با این حال در شروع لیگ هجدهم امیرقلعه‌نویی پا به سپاهان گذاشت و علی‌رغم اینکه خیلی‌ از هواداران سپاهان فکر می‌کردند این دروازه بان سوری در تیمشان ماندنی باشد، سرمربی سابق سپاهان اولین خرید خود را به پیام نیازمند اختصاص داد و گذر زمان نشان داد این یکی از بهترین تصمیم های قلعه نویی برای بازسازی سپاهان بوده است. 


عالمه که در فروردین ماه نیز مقابل شاگردان اسکوچیچ در یک بازی دوستانه به میدان رفته بود و تیم ملی سوریه به سه گل شکست خورد، شب گذشته با بازونبد کاپیتانی انگیزه زیادی برای کسب امتیاز به همراه هم تیمی هایش داشت ولی در شبی که چندین مرتبه هم با واکنش های خوب خود مانع از فروپاشی دروازه اش شد، نتوانست مانع شکست تیمش شود. 


ابراهیم عالمه ٢٨ ساله روی گل هم عکس العمل خوبی داشت ولی مدافع سوری ها با دخالت نامناسب جهت توپ را عوض کرد و تک گل سه امتیازی تیم ملی در شروع راه به ایران رسید، تا این دروازه بان که با قامت کوتاه همواره نمایش قابل تحسینی داشته برای چندمین مرتبه ایران را با خاطرات تلخ ترک کند و حالا امیدوار به بازی برگشت و شکست ایران در آن مسابقه است.

 

دیدگاه‌ها