کد خبر : 1777727 | 12 شهریور 1400 ساعت 18:50 | 45.5K بازدید | 6 دیدگاه

مدافع سابق بارسلونا: نحوه جدایی‌ام آزاردهنده بود

امرسون رویال، بازیکن جدید تاتنهام، تایید کرد که نحوه جدایی‌اش از بارسلونا آزاردهنده بوده و امیدوار است روزی به این تیم برگردد.

مدافع سابق بارسلونا: نحوه جدایی‌ام آزاردهنده بود

به گزارش "ورزش سه"، امرسون پس از پیوستن به بارسلونا در ابتدای تابستان سال جاری تنها سه بازی برای این تیم انجام داد اما شرایط برای او خوب پیش نرفت. بارسا مجبور شد به دلیل مشکلات مالی خود بازیکنانی را در روزهای پایانی پنجره نقل و انتقالات به فروش برساند که آنتوان گریزمان و ایلایش موریبا نیز جز آنها بودند.

تاتنهام در روز پایانی نقل و انتقالات امرسون را با قراردادی به ارزش 25.7 میلیون پوند به خدمت گرفت و احتمالا او حالا گزینه اول این تیم برای حضور در پست دفاع راست است. بازیکن تیم ملی برزیل حالا از نحوه رفتار باشگاه بارسا با خود انتقاد کرده است. امرسون در گفتگو با مارکا اظهار داشت:« بازی برای این باشگاه رویای من از بچگی بود. می‌خواستم بیایم و ببینم بازی برای بارسلونا چه حسی دارد. این رویای من بود. با تماشای بازی رونالدینیو عاشق بارسلونا شدم. سپس به مسی، نیمار، آلوز و سایر بازیکنان رسید. آیا احساس می‌کنم از من استفاده شده است؟ این کلمه مناسبی نیست اما نحوه جدایی آزاردهنده بود. آنها می‌توانستند این کار را به شکل متفاوتی انجام دهند. راه‌های بهتری برای سر و سامان دادن به این شرایط وجود داشت.»

 

1640256

 

مدافع برزیلی اضافه کرد:« وقتی به این تیم ملحق شدم اطمینان داشتم که بارسلونا قصد فروش من را ندارد اما با توجه به اتفاقاتی که رخ داد حالا مشخصا فکر می‌کنم که آنها از وقتی من را خریدند، تصمیم به فروشم داشتند. ما برای مدت کمی در حدود 40 روز در بارسلونا بودیم. وقتی به خانه رفتم و واقعیت را به آنها گفتم و تصمیمم برای حضور در تاتنهام و موفقیت در اینجا را مطرح کردم، آنها از من حمایت کردند. من در حالی این باشگاه را ترک کردم که می‌دانستم روزی بازخواهم گشت.»

دیدگاه‌ها