کد خبر : 1777737 | 12 شهریور 1400 ساعت 20:07 | 19K بازدید | 2 دیدگاه

کاماوینگا: بازی در سانتیاگو برنابئو رویای کودکی‌ام بود

ادواردو کاماوینگا، خرید جدید رئال مادرید، می‌گوید که انتقال به رئال مادرید خیلی سریع رخ داده و او از کودکی رویای آن را در سر داشته است.

کاماوینگا: بازی در سانتیاگو برنابئو رویای کودکی‌ام بود

به گزارش "ورزش سه"، این هافبک در روز پایانی نقل و انتقالات با قراردادی به ارزش 40 میلیون یورو از رن به رئال مادرید منتقل شد. گفته می‌شود کاماوینگای 18 ساله برای امضای قرارداد شش ساله با باشگاه اسپانیایی، پیشنهاد پاری سن ژرمن را رد کرده است. بازیکن تیم ملی فرانسه از نحوه سریع نهایی شدن قراردادش با رئال شگفت‌زده شده اما از پیوستن به باشگاه محبوبش بسیار خوشحال است. 
او پس از گلزنی برای تیم زیر 21 سال فرانسه در دیدار برابر مقدونیه شمالی در روز پنجشنبه گفت:« انتقال من به رئال مادرید خیلی سریع انجام شد. من بسیار خوشحالم و افتخار می‌کنم اما نمی‌خواهم این انتقال تغییری در عملکردم برای تیم زیر 21 سال ایجاد کند. من همچنان تمام تلاشم را خواهم کرد و رویای بازی برای تیم ملی فرانسه را دارم اما می‌خواهم قدم به قدم پیش بروم. حالا به رن خواهم رفت تا برای انتقال به مادرید آماده شوم. من از وقتی خیلی کوچک بودم رویای این اتفاق را داشتم. می‌خواهم ورزشگاه جدید را بشناسم، باید بسیار درخشان و جذاب باشد. امیدوارم خیلی زود با پایان ساخت و ساز این ورزشگاه، اولین قدم‌هایم را در آن بردارم.»

 

1640286


کاماوینگا در آکادمی رن رشد کرده و اولین بازی خود برای تیم بزرگسالان این باشگاه را در آوریل 2019 انجام داد. عملکرد او در لیگ فرانسه باعث شد که به یکی از آینده‌دارترین بازیکنان اروپا تبدیل شده و توجه باشگاه‌هایی چون رئال مادرید، پاری سن ژرمن، منچستریونایتد و دیگران را به خود جلب کند.

دیدگاه‌ها