کد خبر : 1777751 | 12 شهریور 1400 ساعت 23:15 | 59.3K بازدید | 0 دیدگاه

قائدرحمتی دوباره شاگرد خطیبی شد؛

خرید مهم آلومینیوم در خط میانی(عکس)

هافبک فصل گذشته نساجی مازندران با باشگاه آلومینیوم قرارداد بست.

به گزارش "ورزش سه"، محمود قائدرحمتی که در فصل اخیر ۲۸ بازی برای قائم‌شهری‌ها انجام داد و نمایش خوبی در خط میانی این تیم داشت، پس از یک فصل موفق به آلومینیوم اراک پیوست و شاگرد رسول خطیبی شد.

 

قائدرحمتی که سال قبل ازجمله بازیکنان موثر نساجی در بقای این تیم در لیگ برتر به شمار می‌رفت و چندی پیش نیز در پیامی اینستاگرامی با هواداران قائم‌شهری خداحافظی کرده بود، گفته می‌شد جزو گزینه‌های پرسپولیس هم قرار دارد ولی در نهایت با انتقال رضا اسدی به جمع سرخ‌پوشان، این اتفاق نیفتاد و هافبک بلندقامت سابق اراکی‌ها مجددا به این تیم بازگشت.

 

این بازیکن بلندقامت که جنگندگی و دوندگی زیادی در میانه زمین دارد، آخرین بازی خود برای نساجی را در هفته بیست و نهم لیگ برتر مقابل استقلال انجام داد که یک پاس گل داد و عملکرد خوبی ارائه کرد، اما با اتمام قراردادش از این باشگاه جدا شد و آلومینیوم اراک را انتخاب کرد.

 

قائدرحمتی که سابقه حضور در سپاهان را نیز دارد، دو سال قبل هم در آلومینیوم اراک عضویت داشت و یکی از بازیکنان تاثیرگذار این تیم در راه صعود به لیگ برتر بود که مجدداً پس از یک فصل به این باشگاه بازگشت و قراردادی به مدت یک فصل امضاء کرد.

 

باشگاه آلومینیوم اراک پیش از این وحید محمدزاده و میلاد فخرالدینی را به خدمت گرفته بود و محمود قائدرحمتی سومین خرید لیگ برتری آنها به حساب می‌آید.

 

1640312

دیدگاه‌ها