کد خبر : 1777752 | 12 شهریور 1400 ساعت 22:47 | 29K بازدید | 3 دیدگاه

پیام یووه به مانژوکیچ: به خاطر همه چیز سپاسگزاریم

یوونتوس در واکنش به خداحافظی ماریو مانژوکیچ، بازیکن سابق این باشگاه، پیامی برای سپاسگزاری از او منتشر کرد.

پیام یووه به مانژوکیچ: به خاطر همه چیز سپاسگزاریم

به گزارش "ورزش سه"، مانژوکیچ جمعه شب با انتشار پیامی در شبکه‌های اجتماعی به صورت رسمی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. این بازیکن در سال 2015 از اتلتیکو مادرید به یوونتوس ملحق شد و پنچ فصل در این باشگاه توپ زد. بازیکن سابق تیم ملی کرواسی چهار قهرمانی سری آ، سه قهرمانی کوپا ایتالیا و دو قهرمانی سوپرکاپ ایتالیا در طول دوران حضورش در تورین به دست آورد. او همچینن 162 بازی با پیراهن این تیم انجام داد. مانژوکیچ پس از فصل 21 – 2020 از باشگاه میلان جدا شد و علیرغم دریافت پیشنهاداتی از سایر تیم‌ها تصمیم گرفت در 35 سالگی از فوتبال حرفه‌ای خداحافظی کند.

 

1640308

 

باشگاه یوونتوس پیامی خطاب به بازیکن سابق خود منتشر کرده و از زحمات او سپاسگزاری کرد. در این پیام آمده:« ما در کنار هم ماجراجویی فوق العاده‌ای را سپری کردیم، این که بخشی از این سفر را با تو به اشتراک گذاشتیم بسیار عالی بود. از تو به خاطر همه چیز سپاسگزاریم و امیدواریم در آینده موفق باشی.»

مانژوکیچ پیش از حضور در فوتبال ایتالیا، یک فصل در اتلتیکو مادرید حضور داشت. او همچنین در فاصله سال‌های 2012 تا 2014 با پیراهن بایرن مونیخ به میدان می‌رفت و موفق شد با این تیم قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و دو قهرمانی در بوندسلیگا را تجربه کند.

دیدگاه‌ها