کد خبر : 1777776 | 13 شهریور 1400 ساعت 09:55 | 49.5K بازدید | 1 دیدگاه

میرالیم پیانیچ:

سرمربی بارسلونا به من بی احترامی می‌کرد

میرالیم پیانیچ، ستاره سابق بارسلونا از روزهای دشواری سخن گفت که در رختکن این تیم سپری کرده است.

سرمربی بارسلونا به من بی احترامی می‌کرد

به گزارش "ورزش سه"، یک سال حضور میرالیم پیانیچ در بارسلونا به بدترین شکل ممکن سپری شد و او اغلب بازی های ین تیم را از روی نیمکت تماشا کرد. حالا که این بازیکن با قراردادی قرضی راهی تیم بشیکتاش ترکیه شده، در مورد آن دوران دشوار و رابطه بد خود با رونالد کومان، سرمربی بارسلونا صحبت کرده است.

 

میرالیم پیانیچ گفت: رفتار سرمربی بارسلونا با من توام با بی احترامی بود. من نمی توانستم با شرایطی که سال گذشته با آن روبرو شدم عادت کنم. من یک بازیکن و من عاشق فوتبال هستم و این چیزی است که من را خوشحال می کند. من همیشه می خواستم برای بارسلونا بازی کنم، اما انتظار نداشتم اوضاع اینقدر پیچیده شود.

 

1640345

 

من همیشه به سبک بازی بارسلونا و تماشای مسابقات این تیم علاقه داشتم. فلسفه بازی آنها روشن و مناسب سبک فوتبال من بود. هنگام حضور در باشگاهی مثل بارسلونا در کنار بازیکنانی حضور یافتم که همیشه علاقه داشتم با آنها بازی کنم، اما انتظار چنین شرایط پیچیده ای را نداشتم.

 

رونالد کومان نیز سعی نمی کرد شرایط را برای من توضیح داده یا راه حلی پیدا کند. من از کومان سوال می کردم علاقه دارد در چه پستی بازی کنم. من می خواستم در اسرع وقت با شرایط تیم سازگار شده و تبدیل به بازیکنی مفید باشم. شما برای برای کسب عناوین قهرمانی به 17 یا 18 بازیکن تیم احتیاج دارید.

 

کومان با سبک بازی من مشکلی نداشت، اما به من جواب درستی هم نمی داد. زمان گذشت و اوضاع بدون هیچ دلیلی بدتر هم می شد. من بازیکنی حرفه ای بودم و بنابراین درک این موضوع برایم دشوار است. کومان هیچ علاقه ای نداشت با من مستقیما صحبت کرده و در مورد اتفاقات توضیح دهد. البته من تصور نمی کنم او نمی توانست از پس مکالمه بر بیاید و به همین دلیل علاقه ای به روبرو شددن با من نداشت."

دیدگاه‌ها