کد خبر : 1777780 | 13 شهریور 1400 ساعت 10:07 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

الان وقت حمایت از تیم ملی است نه نقد 

مبعلی: شک نکنید مقابل عراق بهتر بازی می کنیم

تیم ملی در اولین بازی خود در مقدماتی جام جهانی 2022 سوریه را با تک گل علیرضا جهانبخش شکست داد و حالا مهیای بازی با عراق در دوحه می شود.

مبعلی: شک نکنید مقابل عراق بهتر بازی می کنیم 

به گزارش "ورزش سه"، ایمان مبعلی مربی فصل گذشته تیم های نساجی و بادران در مورد نقد بازی تیم ملی در مصاف با سوریه می گوید: همیشه بازی نخست سخت است. تصور می شد تیم ملی نتواند در بازی اول همه توانمندی های خود را به نمایش بگذارد به خصوص که بازی تدارکاتی انجام نداده بود و از سویی بیشتر بازیکنان تیم ملی در فاصله سه روز مانده به بازی به اردو ملحق شدند. به این ها عدم حضور اسکوچیچ و هاشمیان در اردوی تیم ملی به بهانه کرونا را اضافه کنید. با همه این اوصاف به نظرم تیم ملی در دیدار با سوریه بهتر از حریف بازی کرد و در نهایت مزد زحمات خود را با یک گل گرفت. ما موقعیت های خوب دیگری هم داشتیم که اگر از آنها بهره می بردیم با نتیجه بهتری حریف را شکست می دادیم. 

 

ایمان مبعلی مصاحبه را این گونه ادامه می دهد: حریف آمده بود با ارایه یک بازی بسته و استفاده از ضد حملات به حداقل امتیاز بازی دست پیدا کند که خوشبختانه در رسیدن به هدف ناموفق بود. بازی در برابر تیم هایی که به لاک دفاعی فرو می روند خیلی سخت است و در خیلی از بازی ها تیم از دست یابی به نتیجه مطلوب باز می ماند. هدف کسب سه امتیاز بود که به آن دست پیدا کردیم و در مسیر صعود به جام جهانی این از همه مهمتر است. به نظرم بازی با سوریه یک بازی تدارکاتی خوب برای تیم ملی بود. قطعا ما در برابر عراق نمایش بهتری خواهیم داشت. نکته مهم دیگر اینکه اکنون موقع حمایت از تیم ملی است. بعد از دیدار با عراق با توجه به فرصتی که تا بازی های بعدی وجود دارد می توان تیم ملی را نقد کرد اما در فاصله بازی با عراق باید تیم ملی را به خوبی حمایت کنیم و به بچه ها روحیه بدهیم. شما در روز نخست بازی ها می بینید عمان  تیم ژاپن را شکست می دهد. این نشان می دهد پیروزی در برابر حریف سخت شده است.  خوشبختانه ما در بازی نخست به هدف یعنی کسب سه امتیاز دست پیدا کردیم و بدون شک در سایه کسب سه امتیاز می توانیم نواقص را هم برطرف کنیم.

دیدگاه‌ها