کد خبر : 1777801 | 13 شهریور 1400 ساعت 11:03 | 13.8K بازدید | 4 دیدگاه

روایتی از یک گل نجات بخش

جهانبخش و بازوبندی که روی دستش سنگینی نکرد(عکس)

شلیک علیرضا جهانبخش به دروازه سوریه به معنای تمدید حضور این ستاره فاینورد در تیم ملی ایران خواهد بود.

جهانبخش و بازوبندی که روی دستش سنگینی نکرد(عکس)

 

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا جهانبخش در دیدار ایران مقابل سوریه نزدیک ترین وینگر به مهدی طارمی مهاجم تیم ملی ایران بود و در نهایت پس از اصرار به حرکات تهاجمی موفق شد روی پاس طارمی و ضربه‌ای که به پای مدافع سوریه نیز خورد، دروازه ابراهیم عالمه را باز کند.

 

این بهترین شروع ممکن برای کاپیتان جوان تیم ملی ایران بود که چهار سال پیش هم در دیدار مقابل قطر در مسابقه ایران در مرحله دوم انتخابی جام جهانی با یک ضربه تماشایی پای چپ دروازه این تیم را برای بار دوم فرو ریخته بود.

 

او پس از این گل به همراه مهدی طارمی و علی قلی زاده به سمتی دوید و نیمکت نشینان تیم ملی هم در تعقیب او رهایی از فشار مسابقه اول را با پریدن روی دوش او جشن گرفتند. این یک گل حیاتی برای ایران در دیدار قابل حریفی بود که با اردوهای فراوان و باشرایط آمادگی بهتر مقابل ما قرار گرفته بود.

 

1640368

 

1640371

 

1640369

 

1640370

 

1640367

 

جهانبخش در این مسابقه با تمهید اسکوچیچ در سمت چپ قرار گرفته بود تا با وجود راست پا بودن در هنگام تصاحب توپ به داخل بزند که این تمهید در نهایت موثر واقع شد و او توانست تک گل ایران را به ثمر برساند. اگرچه مثل اغلب بازیکنان ایران در دیدار مقابل سوریه از علیرضا انتظار نمایش‌های جذاب تر داریم که امیدواریم این موضوع در بازی عراق به وقوع بپیوندد.

 

جهانبخش در دیدار مقابل عراق در دوره قبلی که منجر به پیروزی یک-هیچ ایران شد روی صحنه گل با فضاسازی خود تاثیر مهمی داشت و با توجه به اینکه او یکی از گران قیمت ترین و موثرترین بازیکنان ایران در بازی‌های اروپایی است انتظار می‌رود که رل کلیدی را در مسابقات آینده بر عهده بگیرد.

 

1640372

 

با استراحت و تمرین بیشتر که از امروز و با حضور سرمربی تیم ملی رخ خواهد داد، به نظر ایران در دیدار مقابل عراق نمایش بهتری را به نسبت مسابقه اول از خود به نمایش در بیاورد که این بخشی از انتظارات ما از تیمی است که با ستاره‌هایی مثل جهانبخش تنها برای صعود وارد این دوره از رقابت‌های مقدماتی جام جهانی شده‌اند.

عکس: داوود امان الله

دیدگاه‌ها