کد خبر : 1777809 | 13 شهریور 1400 ساعت 11:34 | 34.1K بازدید | 4 دیدگاه

بیرانوند روی کول میرزاپور؛ خوشحالی به سبک برج‌ها!

علیرضا بیرانوند فصل گذشته اگر چه هفته های پر فراز و نشیبی را در آنتورپ پشت سر گذاشت اما خوشحال است هم چنان مرد شماره یک تیم ملی بشمار می رود.

به گزارش "ورزش سه"، او می رود حضور در یک جام جهانی دیگر را جشن بگیرد. حضور در جام جهانی 2018 روسیه برای او با اتفاقات خوبی همراه بود. هر چند تیم ملی به دور دوم بازی ها صعود نکرد اما مهار پنالتی کریس برای او خاطره ای فراموش نشدنی است. 

 

علیرضا بیرانوند که با تحمل سختی های زیاد به این موقعیت رسیده است دوست دارد حالا حالاها مرد شماره یک باشد و در بازی با سوریه هم نشان داد اشتیاق او برای بازی در تیم ملی هنوز زیاد است و حتی برد در برابر سوریه هم برای او تازگی دارد. بطوریکه در پایان بازی با پریدن روی کول ابراهیم میرزاپور شادی خود را نشان داد. مربی دروازه بانی که همشهری علیرضا بیرانوند است و اگر به یاد داشته باشید در دوره مربیگری برانکو سال  های سال مرد شماره یک تیم ملی بود. ابتلای ملادن به ویروس کرونا پیش از بازی با سوریه موجب حضور ابراهیم میرزاپور در اردوی تیم ملی به عنوان مربی دروازه بانان شد. 

 

در حالی که در تصویر بازیکنان تیم ملی سوریه مغموم در حال رفتن به رختکن هستند علیرضا بیرانوند از ثبت کلین شیت دیگر در کارنامه خود خوشحال به نظر می رسد و ابراهیم میرزاپور هم شادمان است که اولین ماموریت خود را در قامت مربی دروازه بان های تیم ملی به خوبی انجام داده است. هر چند این حضور موقت است اما برای ابراهیم میرزاپور موفقیت فراموش نشدنی بشمار می رود و شاید در آینده ای نزدیک شاهد حضور او در کادر فنی تیم ملی به عنوان مربی دروازه بان ها باشیم و بدون شک علیرضا خوشحال می شود این در زمانی رخ دهد که او هنوز مرد شماره یک تیم  ملی است.
عکس: داوود امان الله

 

1640381

دیدگاه‌ها