کد خبر : 1777817 | 13 شهریور 1400 ساعت 12:06 | 61.4K بازدید | 6 دیدگاه

پرز انسان کوچکی بود؛

حمله تند ستاره PSG به رئیس رئال مادرید!

آنخل دی ماریا، ستاره سابق رئال مادرید به شدت به فلورنتینو پرز، رئیس این باشگاه تاخته است.

حمله تند ستاره PSG به رئیس رئال مادرید!

به گزارش "ورزش سه"، آنخل دی ماریا علیرغم سپری کردن سال هایی درخشان در ترکیب رئال مادرید، با ورود گرت بیل جایگاه ثابت خود را از دست داده و یک سال بعد و در تابستان سال 2014 از این باشگاه جدا شد و با منچستریونایتد به توافق رسید. حالا آنخل دی ماریا فاش کرد ستاره های بزرگ رئال مادرید خواهان ماندن او بوده اند، اما این امر با وجود انسان کوچکی مانند فلورنتینو پرز ممکن نبوده است.

 

1634089

 

آنخل دی ماریا گفت: "در آن مقطع بازیکنانی چون کریستیانو رونالدو، ایکر کاسیاس و سرخیو راموس خواهان ماندن من در رئال مادرید بوده و برای جدا نشدنم مبارزه کردند، اما تا وقتی فرد کوچکی ریاست این باشگاه را به عهده داشت شرایط دشوار می شد. اوضاع در آن دوره پیچیده و سخت شده بود و در نهایت آنچه باید رخ می داد نیز اتفاق افتاد. البته من همیشه از آنها بابت آنچه برایم رقم زدند تشکر خواهم کرد.

 

رئیس باشگاه رئال مادرید یک انسان کوچک بود و در واقع فقط شاید او به درد تجارت می خورد. از نظر من توانایی بازیکنان برای او هیچ ارزشی ندارد و او فقط برای سود مالی است که بازیکنان رئال مادرید را به فروش می رساند. او بارها بازیکنان جدیدی را جذب کرده و دوباره به فروش می رساند و همیشه کارش همین است."

دیدگاه‌ها