کد خبر : 1777842 | 13 شهریور 1400 ساعت 13:52 | 45.2K بازدید | 2 دیدگاه

فیلیپه ملو:

راه توقف لئو مسی؟ با آرنج به صورت او بزنید!

فیلیپه ملو، کاپیتان برزیلی پالمیراس به تمجید از لیونل مسی، اسطوره فوتبال آرژانتین پرداخته است.

راه توقف لئو مسی؟ با آرنج به صورت او بزنید!

به گزارش "ورزش سه"، دو قدرت سنتی فوتبال آمریکای جنوبی یعنی برزیل و آرژانتین کمتر از دو ماه بعد از تقابل در فینال کوپا آمه ریکا، این هفته در چارچوب رقابت های مقدماتی جام جهانی به مصاف یکدیگر می روند. فیلیپه ملو، مدافع سابق سلسائو به تمجید از لیونل مسی پرداخته و به شوخی مدعی شد تنها راه متوقف کردن این بازیکن در میدان، ضربه زدن با آرنج به صورت مسی است.

 

1640424

 

فیلیپه ملو گفت: "از نظر من لیونل مسی یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال است. او یک اسطوره بوده که شش توپ طلا از آن خود کرده و این تاریخ فوتبال است. نیمار باید تلاش کند تا در آینده به این مرحله برسد و البته مسی و کریستیانو رونالدو در سطح دیگری قرار دارند. مردم در سراسر جهان لیونل مسی را دوست دارند. البته خود من نیز علاقه زیادی به فوتبال آرژانتین دارم و اسطوره من خوان سباستین ورون بود.

 

راه متوقف کردن لیونل مسی؟ ضربه زدن با آرنج به سر او. با مسی چه کار می توان کرد؟ راه حلی در مقابل این بازیکن وجود ندارد. مسی از سیاره دیگری بوده و بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است. همچنین کریستیانو رونالدو نیز مانند یک ماشین بوده و هرگز متوقف نمی شود. نباید بازیکنی مانند لیونل مسی را مصدوم کرد، زیرا حضور او در میدان فوتبال را زیباتر می کند."

دیدگاه‌ها