کد خبر : 1777946 | 13 شهریور 1400 ساعت 20:40 | 73.6K بازدید | 3 دیدگاه

سود بزرگ رونالدو از بازگشت به منچستریونایتد

کریستیانو رونالدو در دوران حضور در منچستریونایتد مشمول معافیت های مالیاتی خواهد بود.

سود بزرگ رونالدو از بازگشت به منچستریونایتد

به گزارش "ورزش سه"، در حالیکه به نظر می رسید کریستیانو رونالدو  در این فصل نیز در باشگاه یوونتوس باقی خواهد ماند، این بازیکن در روزهای پایانی بازار تابستانی تصمیم خود را تغییر داده و بعد از 13 سال دوباره به اولدترافورد بازگشت. حالا انتقال کریستیانو رونالدو از یوونتوس به منچستریونایتد به او این امکان را داده که مالیات بسیار کمتری پرداخت کرده و بخش زیادی از درآمد خود را ذخیره کند. هنگامی که رونالدو در سال 2018 رئال مادرید را به مقصد یوونتوس ترک کرد، از قانون مالیاتی دولت جنتیلونی بهره مند شده و در واقع باید تنها مبلغ 100 هزار یورو در سال بابت تمام درآمدهای خود پرداخت می کرد که رقم بسیار خوبی برای این ستاره پولدار بود.

 

1639303

 

اما انگلیس تنها کشوری محسوب می شود که در آن رونالدو از تخفیف مالیاتی بهتری برخوردار است. طبق قوانین موجود در این کشور، رونالدو به مدت هفت سال مجبور نخواهد بود هیچ مالیاتی برای درآمدهای خارج از کشور خود مانند قراردادهای اسپانسری پرداخت کند که این موضوع به شدت به سود این ستاره پرتغالی خواهد بود.

 

در واقع کریستیانو رونالدو مشمول قانون ResNon-Dom شده است  و این قانون شامل افرادی می شود که در انگلیس زندگی و کار می کند، اما محل اقامت دائمی اش در کشوری دیگر بوده و به همین دلیل از پرداخت مالیات معاف است. رونالدو در سال های اخیر مشکلات فراوانی را از این حیث متحمل شده اسست. به عنوان مثال رونالدو در سال 2019 قبول کرد مبلغ هنگفت 19 میلیون یورو برای حل پرونده کلاهبرداری مالیاتی خود در اسپانیا پرداخت کند.

دیدگاه‌ها