کد خبر : 1777956 | 13 شهریور 1400 ساعت 21:20 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

کیه لینی: نباید مغلوب سوئیس شویم

جورجو کیه لینی، کاپیتان تیم ملی ایتالیا دیدار فردا شب آتزوری مقابل سوئیس را دشوار توصیف کرد.

کیه لینی: نباید مغلوب سوئیس شویم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایتالیا در جریان رقابت های یورو 2020 با سه گل موفق به غلبه بر سوئیس شد و حالا بعد از چند ماه، دو تیم در مقدماتی جام جهانی به مصاف یکدیگر می روند. جورجو کیه لینی، مدافع باتجربه تیم ملی ایتالیا مدعی شد دیدار تیم ملی ایتالیا در بازی های یورو برابر سوئیس نیز دشوار بوده است.

 

جورجو کیه لینی گفت: "فردا بازی مهمی در پیش داریم و حتی اگر بلغارستان را شکست داده بودیم نیز چنین بود. من فکر نمی کنم تنها نتیجه این دیدار در سرنوشت تعیین کننده باشد، اما بی تردید باید تلاش کنیم که مغلوب سوئیس نشویم. اولین بازی ها در ماه سپتامبر همیشه دشوار هستند، زیرا ما فاقد آن انرژی و فرصت طلبی لازم هستیم.

 

1624131

 

ما تاوان این مسئله را در مقابل بلغارستان پرداختیم و درست اتفاقی مانند بازی سال گذشته با بوسنی رخ داد، اما حالا امیدواریم بتوانیم روندی همانند سال 2020 داشته باشیم. در طول سه سال گذشته ما گاهی بی دقتی ها و اشتباهات جزئی هم داشته و تمام مسیر برای ما ساده نبوده است.  

 

برتری 0-3 برابر سوئیس در یورو 2020؟ آن دیدار نیز دشوار بود وتا 55 دقیقه و گل دوم مانوئل لوکاتلی، جریان بازی کاملا متعادل سپری می شد. سوئیس شرایط را برای ما مشکل کرده و برخی از اتفاقات نیز ما را وادار به تغییر کرد. آن دیدار با برتری 0-3 مقابل ترکیه در روز ابتدایی تورنمنت متفاوت بود و سوئیس تیم قدرتمند و خطرناکی است.

 

قرارداد دو ساله با یوونتوس؟ من قراردادی دو ساله امضا کردم تا مجبور نباشیم دائما در مورد این موضوع صحبت کنیم. اما من فقط از آن لحظه لذت می برم. من در حال حاضر در شرایط خوبی قرار داشته و محدودیتی برای خودم تعیین نمی کنم، اما خیلی هم درگیر آینده نیستم."

دیدگاه‌ها