کد خبر : 1777958 | 13 شهریور 1400 ساعت 21:47 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

هشدار مانچینی؛ نباید خودمان را گرفتار خاطرات کنیم

مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، می گوید این تیم دیگر نباید به قهرمانی در یورو فکر کند و فقط باید به آینده نگاه داشته باشد.

هشدار مانچینی؛ نباید خودمان را گرفتار خاطرات کنیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایتالیا در مسابقه گذشته خود با یک تساوی غیرمنتظره برابر بلغارستان متوقف شد. شاگردان روبرتو مانچینی فردا در یک دیدار مهم دیگر از سری مسابقات مقدماتی جام جهانی به مصاف سوئیس خواهند رفت که پیروزی در این مسابقه می‌تواند جایگاه آتزوری را در صدر جدول گروه تثبیت کند.

 

روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، پیش از مسابقه فردا شب برابر سوئیس گفت: "ما وضعیت همه را مورد ارزیابی قرار می دهیم چرا که به بازیکنان آماده احتیاج داریم. در این بین بزرگ ترین مشکل در بین بازیکنان را مارکو وراتی دارد اما در عین حال امروز احساس بهتری داشت. البته هیچ تغییر و تحول اساسی در تیم به وجود نخواهد آمد.

 

 

1640613

 

 

فکر می‌کنم اگر در مسابقه فردا همان عملکرد دیدار مقابل بلغارستان را ارائه دهیم، شانس خوبی برای پیروزی خواهیم داشت. در آن مسابقه تنها کاری که ما انجام ندادیم کسب پیروزی بود. ما می‌دانیم که باید فردا پیروز شویم چرا که در بازی پنجشنبه امتیاز از دست دادیم. ما آنچه را که برای رسیدن به این هدف لازم است را در اختیار داریم و اگر همانگونه که می دانیم بازی کنیم، به پیروزی خواهیم رسید. البته شرایط دشوار است چراکه هر مسابقه در برابر سوئیس سختی‌های خود را دارد."

 

مانچینی درباره این نگرانی که ممکن است ایتالیا همچنان در باد قهرمانی یورو خوابیده باشد نیز گفت: "شما نمی توانید در فوتبال گرفتار خاطرات شوید. 11 جولای شب فوق العاده بود اما ما نمی توانیم دیگر به آن فکر کنیم. همه آن خاطره را به یاد خواهند داشت اما آینده متفاوت است و باید برای پیروزی دوباره بجنگیم."

 

 

1640612

دیدگاه‌ها