کد خبر : 1777961 | 13 شهریور 1400 ساعت 22:15 | 70.5K بازدید | 0 دیدگاه

آقایی با آلومینیوم قرارداد بست (عکس)

هافبک با تجربه آلومینیوم اراک قراردادش با این باشگاه را تمدید کرد.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه آلومینیوم اراک در ادامه فعالیت نقل و انتقالاتی خود امروز اقدام به تمدید قرارداد تعدادی از نفرات موثر فصل گذشته‌اش اقدام کرد و با میثم آقایی، هافبک- مهاجم با تجربه خود قرارداد جدیدی به امضاء رساند.

 

آقایی در فصل اخیر ازجمله نفراتی بود که بیشتر به‌عنوان یار ثابت در ترکیب آلومینیوم اراک قرار می‌گرفت که برای فصل جدید نیز برای ادامه همکاری با این باشگاه به توافق نهایی دست یافت و تمدید قرارداد کرد.

 

میثم آقایی که کاپیتان دوم آلومینیوم است و در کنار سابقه بازی برای راه‌آهن تهران و پارس جنوبی جم، برای چهار تیم مختلف اراکی به میدان رفته، در لیگ ۲۱ برای چهارمین فصل برای ایرالکو بازی می‌کند و در جمع شاگردان رسول خطیبی خواهد بود.

 

1640620

 

1640621

 

 

این هافبک- مهاجم اراکی‌ها در سال صعود آلومینیوم به لیگ برتر گل‌های حساسی به ثمر رساند که با تمدید قراردادش امیدوار است در فصل جدید هم بتواند عملکرد خوبی برای ارائه کند و ازجمله نفرات تاثیرگذار تیمش باشد.

 

باشگاه آلومینیوم اراک پیش از این، قرارداد میثم مجیدی، مصطفی احمدی، رامتین سلیمان‌زاده، اسماعیل شریفات، پوریا آریاکیا و امیرمحمد هوشمند را تمدید کرده بود و میثم آقایی دومین بازیکن بومی این تیم به حساب می‌آید که برای ادامه همکاری به توافق رسیده است.

دیدگاه‌ها