کد خبر : 1777996 | 14 شهریور 1400 ساعت 09:57 | 22.3K بازدید | 3 دیدگاه

لوکاکو: من را با رونالدو مقایسه نکنید

روملو لوکاکو، ستاره چلسی و تیم ملی بلژیک، تاکید کرد که هنوز راه زیادی برای مقایسه شدن با کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی منچستریونایتد، در پیش دارد.

لوکاکو: من را با رونالدو مقایسه نکنید

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو صد و دهمین و صد و یازدهمین گل ملی خود را این هفته در برابر ایرلند به ثمر رساند تا از علی دایی، اسطوره فوتبال ایران، پیشی بگیرد. لوکاکو در سن 28 سالگی را به حال 66 گل برای بلژیک به ثمر رسانده و همین امر شانس رسیدن به رونالدو را به او داده است. اما ستاره چلسی می‌گوید به هیچ وجه نباید او را با بازیکن پرتغالی مقایسه کرد.

لوکاکو در کنفرانس خبری پیش از دیدار بلژیک برابر چک در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی در اروپا که صدمین بازی ملی او نیز بود گفت:« هرگز من را با کریستیانو رونالدو مقایسه نکنید، هرگز. کریستیانو رونالدو از نظر من جز سه بازیکن برتر تاریخ فوتبال است. من خودم را جز سه نفر اول نمی‌دانم اما او این رتبه را در اختیار دارد. دستاورد او در فوتبال امروز برای بازیکنان نسل من استثنایی است. من به اندازه کافی خوش شانس بودم که در ایتالیا برابر او قرار بگیرم و بازگشت این بازیکن به لیگ برتر برای فوتبال انگلیس خوب است. مقایسه آمارها و این قبیل مسائل بیهوده است.»

 

1640667

 

رونالدو و لوکاکو حداقل یک وجه مشترک با یکدیگر دارند: هر دو ستاره‌های سابق لیگ برتر هستند که در این تابستان ایتالیا را ترک کرده و به انگلیس برگشته‌اند. لوکاکو پس از کمک به اینتر برای کسب عنوان قهرمانی سری آ در فصل گذشته، با قراردادی به ارزش 136 میلیون دلار به چلسی برگشت. او تا به حال در دو بازی چلسی در ترکیب اصلی قرار داشته و در اولین دیدارش برابر آرسنال موفق به گلزنی شد.

دیدگاه‌ها