کد خبر : 1778025 | 14 شهریور 1400 ساعت 11:36 | 12.3K بازدید | 0 دیدگاه

دوئل ستاره های تیم ملی در یک بازی خاص (عکس)

مهدی طارمی و علیرضا جهانبخش دو لژیونر فوتبال ایران، از امیدهای اصلی کسب نتیجه مطلوب برابر عراق به شمار می آیند.

دوئل ستاره های تیم ملی در یک بازی خاص (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایران پس از پشت سر گذاشتن نخستین دیدار خود در مرحله مقدماتی جام جهانی، روز سه شنبه در دیداری حساس و مهم، به مصاف تیم ملی عراق می رود. ملی پوشان در مرحله قبلی مقدماتی جام جهانی، با تک گل سردار آزمون از سد عراق گذشتند و حالا به دنبال تکرار این نتیجه هستند.


مهدی طارمی که در فصول اخیر درخشش قابل توجه و پیشرفت خیره کننده ای در تیم ملی ایران و فوتبال اروپا داشته، در بازی گذشته با عراق، به همراه آزمون زوج خطرناکی را در خط حمله تیم ملی تشکیل داده بود و این دو بارها خط دفاعی حریف را آزار دادند و موفق به شکستن سد دفاعی حریف شدند.

 

1640716


جهانبخش نیز که این روزها و در غیاب احسان حاج صفی به کاپیتان تیم ملی تبدیل شده، پس از حضور در فاینورد از لحاظ روحی به سطح قابل توجهی رسیده است. این بازیکن با تجربه در تیم جدیدش درخشش خوبی داشته و همین مسئله منجر به بازگشت او به کیفیت سابقش پیش از حضور در لیگ جزیره شده است.


جهانبخش که گل پیروزی بخش تیم ملی برابر سوریه را وارد دروازه حریف کرد، یکی از مهره های کلیدی دراگان اسکوچیچ در میانه میدان محسوب می شود. در واقع می توان اینگونه گفت که لژیونرهای ایرانی که در فوتبال اروپا مشغول به کار هستند، وظیفه تشکیل قسمت هجومی تیم ملی را بر دوش دارند که جهانبخش و طارمی جزو ستون های این ترکیب به شمار می روند.

 

1640714


این دو بازیکن در حاشیه تمرین شب گذشته تیم ملی، زیر نظر کادرفنی مشغول انجام تمرینات بودند و برای لحظاتی نیز به مسابقه پرتاب بطری روی آوردند که سوژه عکاسی سعید زارعیان شد . 


روحیه بالای ملی پوشان در تمرینات اخیر تیم ملی، یکی از مزیت های آنان نیز محسوب می شود. بازیکنان باتجربه ای که از انگیزه های زیادی برای پیروزی بر حریفان و صعود به جام جهانی برخوردارند.

 

1640715

 

1640713

 

1640712

دیدگاه‌ها