کد خبر : 1778032 | 14 شهریور 1400 ساعت 11:52 | 40.8K بازدید | 3 دیدگاه

خداحافظی کنایه‌آمیز نظمی از تراکتور (عکس)

مدیرعامل تراکتور در واکنش به اتفاقات روز گذشته دو استوری منتشر کرد که بوی رفتن می دهد.

خداحافظی کنایه‌آمیز نظمی از تراکتور (عکس)

به گزارش ورزش سه، جمشید نظمی پیش از پایان لیگ بیستم به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه تراکتور منصوب شد. او با هدایت خطیبی مدیریت خود را شروع کرد، با فیروز کریمی فصل را به پایان رساند و بلافاصله در پایان لیگ بیستم فراز کمالوند را به عنوان سرمربی جدید انتخاب کرد.

 

مشکلات مالی و مدیریتی در باشگاه تراکتور و بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی شرایطی را به وجود آورد که تیم مدیریتی این باشگاه در حالت استیصال قرار گرفت؛ نظمی حتی به ترکیه هم سفر کرد تا با زنوزی دیدار داشته باشد؛ بعد از این دیدار وعده هایی به هواداران داده شد اما مشکلات همچنان پابرجا بود تا اینکه بعد از تجمع روز گذشته، باشگاه تراکتور رسما از به تعلیق در آمدن فعالیت های این باشگاه خبر داد.

 

این خبر به معنای پایان کار زنوزی بود و به دنبال آن اداره امورات باشگاه به هیات فوتبال استان واگذار شد. در این میان یک سوال بزرگ وجود داشت و آن هم آینده مدیرعامل باشگاه بود؛ نظمی در واکنش به اتفاقات اخیر و در حالی که روز گذشته به شدت با شعارهای تند هواداران علیه خودش مواجه شده بود، دو استوری در اینستاگرام منتشر کرده و به نوعی با کنایه از تی تی ها خداحافظی کرد.

 

او در استوری اول به نقل یک داستان کوتاه پرداخت و نوشت: یک نفر بود که هر روز سیلی می زد. یه نفرم بود هر روز کادو می داد. بعد یه مدت اونی که کادو می داد دیگه نداد... و اونی که سیلی می زد دیگه نزد! بعد چند روز، اونی که سیلی می زد شد آدم خوب چون دیگه نزد. ولی اونی که کادوی می داد شد آدم بد چون دیگه کادو نداد!

 

نظمی در استوری دوم خود خطاب به هواداران تراکتور با کنایه نوشت: هواداران (واقعی) تراکتور / آمدیم نبودید رفتیم...

 

این بود پایان کنایه آمیز نظمی در تراکتور که با کنایه به هوادارانی اشاره کرد که تداوم اعتراضاتشان به شرایط فعلی باشگاه منجر شد و به عقیده مدیرعامل تراکتور او را به ناحق آدم بد کردند!

 

1640733

دیدگاه‌ها