کد خبر : 1778034 | 14 شهریور 1400 ساعت 11:57 | 20.2K بازدید | 1 دیدگاه

تمرین میرزاپور با شاگردانش برای گل‌سازی(عکس)

شروع مجدد سریع بازی توسط دروازه‌بان‌ها مهارتی است که تاثیر بسیار زیادی در نتیجه یک مسابقه دارد.

به گزارش "ورزش سه"، پس از خداحافظی احمدرضا عابدزاده که چهره‌ای قابل اعتماد در چارچوب دروازه تیم ملی به شمار می‌آمد و پرتاب‌های بلندی هم داشت، سال‌ها تیم ملی در این پست با چالش مواجه بود، تا اینکه پس از خداحافظی اجباری مهدی رحمتی، علیرضا بیرانوند به یکباره از نفت تهران خودش را به تیم ملی رساند و حالا پس از پشت سر گذاشتن سال‌هایی که بازیکنانی نظیر مظاهری، احمدی، لک، اخباری و .. ذخیره های او بودند، نیازمند و عابدزاده رقبای اصلی او به شمار می روند و میان بیرانوند و 2 گلر لژیونر دیگر فوتبال ایران رقابت فشرده ای برای گرفتن پیراهن شماره یک وجود دارد.


یکی از ویژگی‌های اصلی هر سه این گلرها، یعنی بیرانوند، عابدزاده و نیازمند، قدرت شروع مجدد آنها است که می‌تواند تیم را در موقعیت ضدحمله‌‌ای سریع قرار بدهد و هر سه بارها این مهارت را در فصل گذشته در تیم‌هایشان به رخ  کشیدند و زمینه ساز گلزنی مهاجمان تیم شدند.


البته در میان این 2 گلر، بیرانوند به دلیل پرتاب های دقیق و بلندی که با دست دارد، شرایط بهتری نسبت به 2 دروازه بان دیگر حاضر در اردو دارد و همین چند روز پیش بود که شروع مجددهای او در تمرینات شخصی‌ای که در پرتغال انجام می‌دهد، در بسیاری از صفحات فوتبالی دنیا منتشر شد.

 

1640738

 

1640737

 

1640735

 

1640736

در تصاویری که مشاهده می کنید ابراهیم میرزاپور مربی گلرهای این روزهای تیم ملی در حال تکرار و تمرین ضربات شروع مجدد با سه دروازه بان تیم ملی است.

دیدگاه‌ها