کد خبر : 1778075 | 14 شهریور 1400 ساعت 15:42 | 65.8K بازدید | 4 دیدگاه

رئال به سیم آخر می‌زند

امباپه فراتر از مسی؛ رکورد گران‌ترین انتقال بازیکن آزاد

رئال مادرید شاید بتواند کیلیان امباپه را به عنوان بازیکن آزاد جذب کند ولی این انتقال بسیار هزینه زا خواهد بود.

امباپه فراتر از مسی؛ رکورد گران‌ترین انتقال بازیکن آزاد

به گزارش "ورزش سه"، همانطور که پیش بینی می شد، سران پی اس جی حاضر نشدند به پیشنهادات رئال برای کیلیان امباپه پاسخ بدهند و در نهایت ستاره جوان فرانسوی یک فصل دیگر نیز ماندنی شد.

رئال ابتدا پیشنهادی 160 میلیون یورویی را ارائه داد. سپس این پیشنهاد به 170 + 10 میلیون یورو تغییر کرد و دیشب نیز پیشنهاد 200 میلیون یورویی را ارائه داد در حالی که هیچ‌کدام نتوانستند نظر مسئولان باشگاه پاریسی را تغییر دهند. امباپه تنها یک سال دیگر قرارداد دارد و مشخص نیست که در نهایت تمدید خواهد کرد یا فصل بعد رایگان به رئال می پیوندد.

 

 

1640814

 

 

توپ اکنون در زمین امباپه است. او بدون شک تا ژانویه تحت فشار برای تمدید خواهد بود در حالی که تا به امروز شش پیشنهاد تمدید پی اس جی را رد کرده است.

هرچند در فرانسه معتقدند امباپه بالاخره تمدید خواهد کرد اما رئال هم خوشبین است که بتواند با او در ژانویه قرارداد ببندد. شایعاتی شنیده می شود که ممکن است او با پی اس جی تمدید کند ولی در قرارداد او بند فسخی گنجانده شود که در صورت دریافت پیشنهاد رئال و پرداخت رقمی مشخص، بتواند جدا شود هرچند که برخی منابع می گویند این شکل قرارداد در فرانسه وجود ندارد.

 

 

1638802

 

 

کیلیان امباپه ممکن است به عنوان بازیکن آزاد به رئال برود ولی انتقال او رایگان نخواهد بود و این احتمال بالاست که رکورد گران ترین انتقال به عنوان یک بازیکن آزاد را نیز بشکند و از این حیث بالاتر از لیونل مسی قرار بگیرد.

با احتساب کمیسیون رئال به مدیر برنامه ها و نیز پدر امباپه و نیز پاداشی مجزا به خود بازیکن، رئال ممکن است تا 80 میلیون یورو نیز برای انتقال ستاره فرانسوی هزینه کند. هرچند این رقم نسبت به 200 میلیون یورو بسیار پایین تر است ولی برای جذب یک بازیکن آزاد یک مبلغ نجومی محسوب می شود. چیزی که مسلم است اینکه، پرونده امباپه بسته نشده و هنوز روی میز است.

 

دیدگاه‌ها