کد خبر : 1778083 | 14 شهریور 1400 ساعت 16:10 | 33.6K بازدید | 5 دیدگاه

یحیی چشم انتظار معافیت برای خرید کی‌روش

گل محمدی منتظر اجازه فدراسیون است تا جای خالی لیست خود را با یک مهاجم خارجی پر کند.

یحیی چشم انتظار معافیت برای خرید کی‌روش

به گزارش "ورزش سه"، در بین سه جدا شده شاخص پرسپولیس در سه خط دفاع، هافبک و حمله، جدا شدن شهریار مغانلو و پیوستن آن به سپاهان برای پرسپولیسی‌ها که نیم فصل اول لیگ بیستم را با بحران گل‌زنی مواجه بودند، نگرانی بیشتری به وجود می‌آورد. نگرانی‌ای که سبب شده یحیی به جز حامد پاکدل دنبال خرید کی‌روش استنلی آقای گل سابق لیگ هم باشد.

 

یحیی به دو دلیل انتظار دارد فدراسیون فوتبال با سرخ‌ها همکاری کرده و سریع‌تر مجوز خرید مهاجم خارجی را به آنها بدهد تا در لیگ و آسیا حداقل دو مهره ذخیره در خط حمله برای بازی‌های مختلف داشته باشد. اولین علت به آسیایی بودن پرسپولیس برمی‌گردد که گل‌محمدی امیدوار است به خاطر حضور پرسپولیس در آسیا به عنوان نماینده ایران برای این تیم استثنا قائل شوند.

 

دومین دلیلی که یحیی به حساب آن مذاکرات اولیه را با کی‌روش استنلی را پیش برده همکاری او و باشگاه پرسپولیس با فدراسیون جهت حضور مهرداد خانبان و کریم باقری در این مقطع حساس در تیم ملی است. حضوری که در روزهای منتهی به لیگ قهرمانان یحیی را دست تنها کرده و این امید را برایش به وجود آورده تا همکاری دو طرفه‌ای با فدراسیون شکل بگیرد. در نهایت باید دید تکلیف خط حمله پرسپولیس چه خواهد شد و آیا پس از یک فصل نخریدن بازیکن خارجی این تیم موفق به جذب کی‌روش می‌شود یا خیر.

دیدگاه‌ها