کد خبر : 1778119 | 14 شهریور 1400 ساعت 20:13 | 19.4K بازدید | 7 دیدگاه

دغدغه اصلی سمیعی بحث مالی است؛

پیروانی: با جیب خالی نمی شود رقابت کرد

سرپرست تیم پرسپولیس معتقد است که دغدغه اصلی این باشگاه در حال حاضر مسائل مالی است.

پیروانی: با جیب خالی نمی شود رقابت کرد

به گزارش "ورزش سه"، افشین پیروانی، سرپرست تیم پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز در گفت و گو با خبرنگاران در خصوص برنامه سفر پرسپولیس به تاجیکستان برای دیدار با استقلال گفت: ما جمعه بعد از ظهر عازم تاجیکستان هستیم. تیم شرایط خوبی دارد. تمرینات خوبی انجام داده ایم و نفرات خوبی داریم. 

 

وی با اشاره به این موضوع که پرسپولیس بدون انجام بازی رسمی باید مقابل استقلال تاجیکستان قرار بگیرد گفت: بزرگترین مشکل مان مشکل بازی های رسمی است. همان مشکلی که تیم ملی هم داشت و 50-60 درصد بازیکنان یا بازی نکرده بودند یا در باشگاهشان ذخیره بودند؛ دیدید که تیم ملی هم بازی خوبی به نمایش نگذاشت. ما مطمئنا از این قاعده مستثنی نیستیم. هر چقدر بازی تدارکاتی انجام دهیم و تمرین بکنیم جای بازی رسمی را نمی دهد. انشالله که بازی را ببریم و به مرحله بعد صعود کنیم. 24 و 29 مهر هم که مرحله یک چهارم نهایی غرب آسیا است بازهم بدون بازی رسمی خواهیم رفت. این نشان می دهد که برنامه ریزی مان خوب بوده و یک تیم آماده بدون بازی رسمی روانه لیگ قهرمانان آسیا می شود.

 

سرپرست پرسپولیس افزود: به نظر من باید برنامه ریزی بهتری می شد. این که بدون بازی رسمی به مسابقات برویم واقعا شرایط خوبی برای هیچ کدام از تیم ها نیست. همه تیم ها شرایط بهتری نسبت به ما دارند. ما به تاجیکستان می رویم که در کوران مسابقات هستند. چمن شان هم که مصنوعی است و ما عادت نداریم. آنها میزبان هستند و مطمئنا تمام تلاش شان را می کنند تا به بهترین نحو از میزبانی استفاده کنند. ما هم پرسپولیسیم و هر چند که کار سخت است اما به عنوان فینالیست آسیا می رویم که پیروز شویم.

 

 

1611514

 

 

 

پیروانی در پاسخ به سوالی در خصوص استعفای سمیعی در این شرایط حساس گفت: ما هم خبرش را شنیدیم. آقای سمیعی زحمت خودشان را کشیدند. امیدوارم که در این شرایط کنار تیم باشند. بزرگترین دغدغه تیم و آقای سمیعی که استعفا داده بحث مالی است. شبی که قهرمان شدیم من گفتم که رقابت برای یارگیری و ادامه لیگ با تیم های صنعتی واقعا سخت است. این پرونده های خارجی که طلبکاران آمدند یا بحث پول بچه های داخلی و خود تیم. ما بازیکنانی گرفتیم که یک ریال دریافتی نداشته اند. رقابت کردن واقعا سخت است. ما 40-50 میلیون هوادار داریم. از ما انتظار قهرمانی دارند ولی با جیب خالی نمی شود رقابت کرد. بزرگترین دغدغه آقای سمیعی و هیات مدیره این است که بی پول هستند و این بی پولی به تیم آسیب می زند. تیم شرایط استثنائی دارد و همه انتظار دارند که حداقل عملکرد سال گذشته را تکرار کنیم. امیدوارم که آقای سمیعی در کنار تیم بمانند چون هر تغییر و تحولی مطمئنا مشکلات خودش را دارد و انشالله همه دست به دست هم دهیم تا به هدف مان برسیم.

 

او با اعلام اینکه پرسپولیس مشکلی از بابت خروج بازیکنانش از کشور ندارد گفت: در حال حاضر خدا را شکر مشکلی نداریم. بازیکن سرباز، دانشجو و مالیاتی داریم. یکسری مشکلات هست ولی تلاش شده تا موردی به وجود نیاید.

 

سرپرست پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چه نظری در مورد حواشی به وجود آمده در مورد اظهارات سال گذشته اش به ساکت دارد گفت: من اگر حرف و بحثی می کنم هدفم دفاع از پرسپولیس است. هواداران از من توقع دارند. اگر صحبت من باعث بی احترامی به ایشان بوده عذرخواهی می کنم. شنیده ام که به خانواده ایشان توهین شده ولی هیچ کس حق ندارد که به کسی بی احترامی کند. هدف ما دفاع از تیم مان است و اگر صحبتی شده نباید می شد و اگر بی احترامی شده نباید می شد. بحث فنی بود و انشالله از این اتفاقات در فوتبال مان نبینیم. بازهم من تکرار می کنم که از ایشان عذرخواهی می کنم.

دیدگاه‌ها