کد خبر : 1778138 | 14 شهریور 1400 ساعت 22:07 | 64.4K بازدید | 29 دیدگاه

مشکلات مالی، مانع از سفر 3 استقلالی به دبی

مظاهری، دانشگر و مرادمند راهی امارات نشدند!

رشید مظاهری، محمدحسین مرادمند و محمد دانشگر سه بازیکن استقلال هستند که به دلیل عدم دریافت مطالبات خود، از حضور در فرودگاه و سفر به امارات خودداری کردند.

مظاهری، دانشگر و مرادمند راهی امارات نشدند!

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در حالی باید 8 روز دیگر در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الهلال برود که مشکلات و حواشی این تیم بیش از هر زمان دیگری نمود پیدا کرده است. معضلات عظیمی که به دلیل مدیریت عجیب این باشگاه باعث شده تا 3 بازیکن کلیدی این تیم از حضور در فرودگاه و سفر به دبی، خودداری کنند.


بازیکنان این تیم که مطالباتی از فصل گذشته دارند و برای فصل جدید نیز هنوز پیش پرداختی دریافت نکرده اند، امروز و در حاشیه آخرین تمرین آبی ها پیش از عزیمت به امارات، مشکلات خود را به پرویز مظلومی عضو هیئت مدیره باشگاه اطلاع دادند که در این میان بازیکنان از مظلومی باز هم قول هایی مبنی بر واریز مطالبات طی روزهای آینده دریافت کردند.


این وعده های عضو هیئت مدیره استقلال منجر به قانع شدن بازیکنان ناراضی تیم نشد و فضای تمرین آبی ها به سمت و سوی اعتراضی پیش رفت به نحوی که برخی از رسانه ها از ترک تمرین تیم توسط رشید مظاهری و محمدحسین مرادمند خبر داده بودند.

 

 

 

 


اما در حالیکه کاروان استقلال خود را برای سفر به دبی آماده می کرد، آنها ناگهان در فرودگاه متوجه شدند که 6 نفر از اعضای تیم از جمله بازیکنانی نظیر بابک مرادی و متین کریم زاده قادر به خروج از کشور نیستند. مسئله ای که باید پیش از این توسط مدیران باشگاه حل می شد ولی این اتفاق رخ نداد تا اینکه پس از تماس های فراوان فرهاد مجیدی با مسئولین انتظامی و ضمانت هایی که توسط او داده شد، این 6 نفر توانستند مجوز خروج از کشور را دریافت کنند.


با این حال، حاشیه عجیب دیگر عدم حضور 3 بازیکن کلیدی استقلال در فرودگاه بود. رشید مظاهری و محمدحسین مرادمند که در تمرین امروز جزو منتقدین اصلی به وضعیت موجود بودند، از حضور در فرودگاه و همراهی تیم در سفر به دبی خودداری کردند. تماس های استقلالی ها برای راضی کردن این بازیکنان بی نتیجه بود و آنها در فرودگاه حضور پیدا نکردند.


مظاهری که پیش از این برای دریافت مطالباتش بارها با مسئولین استقلال جلساتی را برگزار کرده بود، موفق به دریافت طلب خود نشد و به همین دلیل از حضور در فرودگاه خودداری کرد. محمدحسین مرادمند نیز که پیش از این به دلیل صدور چک شخصی دچار مشکلاتی شد و حتی حکم جلب او نیز صادر شده بود، از مدیران استقلال بابت عدم دریافت حقوق معوقه اش شاکی بود و او نیز راهی فرودگاه نشد و تیمش را در سفر به دبی همراهی نکرد.

 

 

 

1600782

 

 


محمد دانشگر نیز دیگر بازیکنی بود که خود را برای سفر به دبی، به فرودگاه نرساند. این بازیکن که چندی پیش قراردادش را با باشگاه فسخ کرده بود، به تازگی قرارداد جدیدی را با آبی ها به ثبت رسانده است. در قرارداد جدید مدافع استقلالی ها با باشگاه یک بند جدایی وجود دارد که به دانشگر اجازه جدایی در صورت داشتن پیشنهاد خارجی را می داد. اینک او به مسئولان باشگاه اعلام کرده که پیشنهاد خارجی دارد و می خواهد استقلال را ترک کند؛ او به همین خاطر استقلال را در سفر به امارات همراهی نکرد.


به این شکل 3 بازیکن کلیدی استقلال راهی دبی نشده اند تا دغدغه های فرهاد مجیدی برای مصاف با الهلال بیشتر از قبل شود. مدیران استقلال که موفق به جذب برخی از بازیکنان مدنظر مجیدی مانند صالح حردانی، لوسیانو پریرا و بازیکن خارجی نشدند، حالا بیشتر از هر زمان دیگری باعث خشم هواداران و کادرفنی تیم شده اند.

 

 

1614637

 

 


باید دید واکنش سرمربی استقلال نسبت به این مسائل چه خواهد بود و آیا مدیران باشگاه می توانند با حل مشکلات مالی این 3 بازیکن، آنها را طی ساعات آینده راهی دبی کنند یا دست خالی مجیدی برای دیدار با الهلال، بیشتر از قبل خالی تر می شود؟

دیدگاه‌ها