کد خبر : 1778164 | 15 شهریور 1400 ساعت 01:24 | 55.9K بازدید | 11 دیدگاه

فریادشیران: چطور آن آدم‌ها ادعای استقلالی بودن دارند؟

قرارداد بازیکنان استقلال بدون آپشن‌های خاص

معاون اجرایی باشگاه استقلال توضیحاتی درباره بندهای قرارداد بازیکنان این تیم در فصل جدید عنوان کرد.

قرارداد بازیکنان استقلال بدون آپشن‌های خاص

به گزارش "ورزش سه"، ناصر فریادشیران درباره استعفای احمد مددی و شایعاتی که درخصوص او طی روزهای اخیر مطرح شده، عنوان کرد: احمد مددی امشب یا فردا صبح از بیمارستان خاتم‌الانبیاء ترخیص می‌شود. حالش هم خوب شده و از فردا باقدرت به کمک هیئت‌مدیره و طرفداران باهوش، کارش را ادامه می‌دهد. من از هواداران فهیم استقلال عاجزانه می‌خواهم مثل همیشه باهوش باشند و اجازه ندهند تا افرادی که تا دیروز آرزوی باخت استقلال را داشتند ذهن آن‌ها را منحرف کنند.

 

او ادامه داد: شیوه نوینی که باشگاه استقلال در عقد قرارداد با بازیکنان این فصل به کار گرفته را خواهشا دست‌کم نگیرید. نمود این نحوه قرارداد را مسلماً در طی فصل همه شما متوجه خواهید شد. در این فصل دیگر خبری از پاداش برای کلین‌شیت، پاس گل، گرفتن پنالتی و مسائلی از این‌دست نیست و ما در قراردادهای این فصل فقط برای بازی کردن امتیاز قائل می‌شویم.

 

 فریاد شیران در ارتباط با افرادی که در این سفر استقلال را همراهی می‌کنند، اظهار کرد: آقایان مظلومی، امیری، قیم و همچنین حراست باشگاه و کادر فنی همراه با تیم به امارات پرواز کردند و به اوضاع تیم اشراف دارند؛ از همه هواداران می‌خواهم نگران نباشند؛ علاوه بر این افراد، قرار است گابریل پین هم به کاروان استقلال در دبی اضافه شود و به امید خدا امیدواریم با دست‌پر برگردیم. ضمن اینکه باید این را هم بگویم آیا واقعاً سابقه داشته استقلال ۱۰ روز زودتر به محل بازی خارج از ایران برود؟ آن‌هم در این شرایط بغرنج مالی.

 

او یادآور شد: از همه هواداران بازهم خواهش می‌کنم که تحت تأثیر سیاه‌نمایی‌های دشمنان استقلال در فضای مجازی قرار نگیرند. آقایانی که به خیال‌شان با تغییر وزیر برای خودشان در این مقطع حساس هیئت‌مدیره تشکیل می‌دهند، بدون اینکه در نظر بگیرند این تیم تا کمتر از ۱۰ روز دیگر باید به مصاف یکی از قدرت‌های آسیا برود. این افراد چگونه ادعای استقلالی بودن دارند؟ با کمال صراحت می‌گویم که آن‌ها صرفاً به دنبال شهرت و قدرت هستند و به‌هیچ‌وجه دل‌شان برای استقلال نمی‌سوزد.

دیدگاه‌ها