کد خبر : 1778174 | 15 شهریور 1400 ساعت 08:22 | 37K بازدید | 7 دیدگاه

استقلال با برد به مصاف پرسپولیس می‌رود

یکی از برتری‌های حریف تاجیک پرسپولیس حضور آنها در کوران مسابقات لیگ و قرار داشتن در شرایط بازی است.

استقلال با برد به مصاف پرسپولیس می‌رود

به گزارش "ورزش سه"، استقلال تاجیکستان حریف پرسپولیس در دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا که با بردن الهلال و شباب الاهلی راهی مرحله حذفی شده، از هفته‌ها پیش طعم شکست را نچشیده و علاوه برآن اکثر پیروزی‌های آنها با دوگل یا بیشتر به دست آمده است.

 

صدر نشین لیگ تاجیکستان در آخرین مسابقه‌اش پیش از مصاف با پرسپولیس در چارچوب مسابقه معوقه هفته هشتم لیگ ده تیمی تاجیکستان به مصاف روشان کلوب رفت و آنها را با نتیجه سه بر صفر شکست داد تا جایگاهش در صدر جدول محکم تر شود.

 

1640969

 

منوچهر جلیل اف در دقیقه‌های ۱۳ و ۶۰ دبل کرد و اسلام زویروف در دقیقه ۸۰ تیر خلاصی را به حریف زد تا پایتخت نشینان تاجیکستان با روحیه بالا به مصاف فینالیست فصل گذشته آسیا بروند. 

 

پرسپولیسی‌ها باید برنامه ویژه‌ای برای مهار خط حمله زهردار تاجیک‌ها داشته باشند و به خصوص با از کار انداختن منوچهر جلیلوف بهترین مهاجم‌شان گام مهمی برای پیروزی در خاک تاجیکستان برخواهند داشت.

 

استقلال تاجیکستان با ۱۷ بازی و یک مسابقه کمتر از دیگر حریفان با ۴۲ امتیاز با ده امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم صدر نشین است و در این فصل تنها یک باخت را تجربه کرده. همچنین آنها آمار فوق العاده ۵۳ گل در ۱۷ مسابقه را دارند و فقط ۷ بار گل خوردند. آماری که نشان از کار سخت پرسپولیسی‌ها مقابل تیم با انگیزه تاجیکستانی دارد.

 

1640968

دیدگاه‌ها