کد خبر : 1778176 | 15 شهریور 1400 ساعت 08:39 | 30.7K بازدید | 4 دیدگاه

رسمی: لیست آسیایی الهلال با حضور گومیس و مارگا

برخلاف اعلام قبلی روزنامه الریاض عربستان، بافتیمبی گومیس بهترین گلزن 3 فصل گذشته الهلال در لیست آسیایی این تیم حضور دارد.

رسمی: لیست آسیایی الهلال با حضور گومیس و مارگا

به گزارش "ورزش سه"، زمان زیادی تا آغاز دوباره رقابت های لیگ قهرمانان آسیا باقی نمانده و نمایندگان ایران طی روزهای ۲۲ و ۲۳ شهریور باید به مصاف رقبای خود بروند. الهلال قهرمان فصل گذشته عربستان، رقیب استقلال و مجیدی در مرحله یک هشتم نهایی است.


از چند هفته پیش، بحث و گمانه زنی درخصوص بازیکنان خارجی الهلال که باید مقابل استقلال به میدان بروند، مطرح بود. با توجه به حضور آندره کاریلو در تیم ملی پرو و همچنین گوستاوو کوئلار در تیم ملی کلمبیا، غیبت این دو مهره کلیدی برابر استقلال، قطعی شده بود.


سرمربی الهلال در نهایت می بایست از میان ۵ بازیکن خارجی باقیمانده، نام ۴ نفر را در لیست آسیایی خود قرار می داد. روز گذشته روزنامه الریاض عربستان خبر داد که لئوناردو ژاردیم سرمربی پرتغالی الهلال روی نام مهاجم باتجربه و گلزن خود یعنی بافتیمبی گومیس خط قرمز کشیده است اما شب گذشته باشگاه الهلال به صورت رسمی نام ۴ بازیکن خارجی خود را برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا اعلام کرد و طی آن، گومیس در فهرست قهرمان عربستان حضور دارد. 


گومیس که در این تابستان شایعاتی پیرامون جدایی اش از آبی های ریاض به گوش می رسید، در 3 فصل گذشته بهترین گلزن الهلال بوده و از روز گذشته برخی رسانه های عربستانی مدعی شدند که لوسیانو ویتو به جای این بازیکن، الهلال را در آسیا همراهی می کند که حالا خلاف این ادعا ثابت شد تا با اعلام رسمی الهلال، این بازیکن در کنار موسی مارگا زوج خطرناک الهلال در خط حمله را تشکیل دهند. 


بدین ترتیب بازیکنان خارجی الهلال برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا و دیدار برابر استقلال، شامل بافتیمبی گومیس، موسی مارگا و متئوس پریرا خواهند بود ضمن اینکه جانگ هیون سو به عنوان سهمیه آسیایی، این تیم را در لیگ قهرمانان همراهی می کند.


دیدار استقلال و الهلال در تاریخ ۲۲ شهریور در استادیوم زعبیل امارات برگزار می شود. کاروان آبی ها روز گذشته و بدون بازیکن خارجی و با غیبت مظاهری، دانشگر و مرادمند، راهی دبی شد.

1640971

دیدگاه‌ها