کد خبر : 1778184 | 15 شهریور 1400 ساعت 09:37 | 6.1K بازدید | 1 دیدگاه

مانچینی: ایتالیا نباید این همه فرصت از دست بدهد

روبرتو مانچینیی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، از عملکرد بازیکنانش در دیدار برابر سوییس راضی نیست و معتقد است که تیمش نباید این همه فرصت از دست بدهد.

مانچینی: ایتالیا نباید این همه فرصت از دست بدهد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایتالیا شب گذشته به مصاف سوییس رفت و این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید. بازیکنان این تیم درست مانند بازی پنج شنبه شب برابر بلغارستان شانس‌هایی برای کسب پیروزی داشتند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند. چیرو ایموبیله و دومنیکو براردی بیشتر از سایر بازیکنان در این بازی موقعیت از دست دادند و این در حالی بود که یان زومر، دروازه‌بان سوییس، موفق شد پنالتی جورجینیو را نیز مهار کند.

 

1640984

 

مانچینی پس از بازی به رای اسپرت گفت:« زمانی هست که توپ وارد دروازه نمی‌شود. یک بار دیگر شانس‌های زیادی داشتیم اما نتوانستیم پیروز این بازی باشیم. حرف من مربوط به پنالتی نیست بلکه مربوط به سایر موقعیت‌هاست. ما باید هدفمندتر و خطرناک‌تر عمل کنیم. باید دقت بیشتری داشته باشیم. درست مانند بازی با بلغارستان در این بازی هم نتوانستیم با وجود شانس‌های گلزنی بسیاری که خلق کردیم پیروز شویم. کار در نیمه دوم دشوارتر شد اما ما در هر دو نیمه فرصت گلزنی داشتیم که این یعنی فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم.»

تنها تیم‌های صدرنشین به صورت مستقیم به مسابقات جام جهانی 2022 قطر راه پیدا خواهند کرد و تیم‌های دوم به مرحله پلی آف خواهند رفت. سوییس حالا از سه بازی هفت امتیاز دارد و ایتالیا از پنج بازی 11 امتیاز به دست آورده است. به نظر می‌رسد که دیدار برگشت دو تیم که در ماه آبان برگزار خواهد شد از حساسیت ویژه‌ای برخوردار باشد. َ

دیدگاه‌ها