کد خبر : 1778196 | 15 شهریور 1400 ساعت 09:57 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

انریکه: بازیکنانم بازی بی‌نقصی را به نمایش گذاشتند

لوییس انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا، پس از پیروزی 0-4 این تیم برابر گرجستان به تمجید از بازیکنان تیمش پرداخت.

انریکه: بازیکنانم بازی بی‌نقصی را به نمایش گذاشتند

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اسپانیا شب گذشته در جریان مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 قطر به مصاف گرجستان رفت و موفق شد با گل‌های لویی گایا، کارلوس سولر، فران تورس و پابلو سارابیا برابر حریف خود به پیروزی برسد. آنها در دیدار قبلی با نتیجه 1-2 برابر سوئد شکست خورده بودند و به همین دلیل این دیدار برای این تیم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بود.

 

1640992

 

لوییس انریکه پس از سوت پایان این دیدار درباره شرایط بازی گفت:« امروز روز خوبی بود. حتی با این که به نظر می‌رسید پیروزی آسانی به دست آوردیم اما اینطور نبود. شما نمی‌توانید بدون این که فشار زیادی به گرجستان وارد کنید برابر این تیم به پیروزی برسید. آنها در مقایسه با بازی قبلی شش تغییر انجام داده بودند، هرچند نتیجه باعث می‌شود که کسب این پیروزی آسان به نظر برسد اما در واقع اینطور نیست. ما بازی بسیار کاملی را از خود به نمایش گذاشتیم. ما چهار گل زدیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم وارد دروازه حریف کنیم.»

تیم انریکه با این نتیجه با یک امتیاز بیشتر از سوئد به صدر جدول گروه بی برگشت. با این حال سوئد همچنان دو بازی از اسپانیا کمتر انجام داده است. شاگردان انریکه آخرین بازی خود در این وقفه دیدارهای ملی را برابر کوزوو برگزار خواهند کرد.

دیدگاه‌ها