کد خبر : 1778205 | 15 شهریور 1400 ساعت 10:51 | 28.2K بازدید | 5 دیدگاه

مهدی مهدوی کیا میهمان ناخوانده تیم ملی (عکس)

مهدی مهدوی کیا که به تازگی به عنوان سرمربی تیم زیر 23 سال ایران و هم چنین مشاور فنی رییس فدراسیون فوتبال انتخاب شده است همراه عزیزی خادم راهی دوحه شد.

مهدی مهدوی کیا میهمان ناخوانده تیم ملی (عکس) 

به گزارش "ورزش سه"، او با حضور در اردوی تیم ملی ضمن صحبت با اسکوچیچ و ارایه نظرات خود در مورد بازی با سوریه و هم چنین ارایه راهکارها برای بازی با عراق با ملی پوشان دیدار کرد و با آنها عکس یادگاری گرفت. بدون شک این دیدارها برای ملی پوشان اتفاق خوبی است به این خاطر که مهدوی مهدوی کیا یکی از چهره های پر افتخار و تکرار ناشدنی فوتبال ایران است. جوانی که در تیم بانک ملی چهره شد و به دلیل سرعت بالایی که در بازی داشت موشک هامبورگ لقب گرفت و سال های متمادی در بوندس لیگا نگاه ها را به خود خیره کرده بود. به افتخارات او بازی در جام جهانی و هم چنین جوان اول فوتبال آسیا را اضافه کنید. 

 

بدون شک با شناختی که از مهدی مهدوی کیا داریم و اینکه در فضای فوتبال حرفه ای رشد کرده و از همه مهمتر مربیگری را در آنسوی مرزها آغاز کرده حضورش در اردوی تیم ملی هم از نظر روحی و روانی و هم از نظر فنی به تیم ملی کمک خواهد کرد. به خصوص که به عنوان سرمربی تیم امید انتخاب شده و در هدایت این تیم به المپیک پاریس به کمک سه بازیکن تیم ملی و از همه مهمتر مشاوره های سرمربی تیم ملی نیازمند است. 

 

بازیکنان  تیم ملی تصور نمی کردند مهدی مهدوی کیا برای بازی با عراق در اردوی تیم ملی حاضر شود به این خاطر که او زمان کمی برای آماده سازی تیم امید برای حضور در بازی های مقدماتی قهرمانی زیر 23 سال آسیا پیش رو دارد و 5 مهر باید لیست اولیه این تیم با حضور 50 بازیکن را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارایه دهد اما با درخواست رییس فدراسیون فوتبال راهی دوحه شد تا در برای این بازی حساس در کنار اردوی تیم ملی باشد. او سال های سال با وحید هاشمیان و کریم باقری در تیم ملی همبازی بوده و با توجه به ارتباط خوبی که با مربیان تیم ملی دارد در انتقال داده ها به کادر فنی تیم ملی هم دغدغه ای ندارد.

 

1641017

 

1641016

 

1641018

 

1641015

 

1641014

 

1641012

دیدگاه‌ها