کد خبر : 1778209 | 15 شهریور 1400 ساعت 11:10 | 32.6K بازدید | 3 دیدگاه

حسن یزدانی؛ پیش به سوی هت تریک طلایی(عکس)

ستاره کشتی آزاد ایران با فراموش کردن اتفاقات المپیک توکیو، با انگیزه تر از قبل خودش را برای سومین طلای جهانی آماده می کند.

حسن یزدانی؛ پیش به سوی هت تریک طلایی(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تازه یک ماه از آن شکست تلخ حسن یزدانی در فینال المپیک توکیو برابر تیلور آمریکایی گذشته، اما او با انگیزه و پرتوان به اردوها بازگشته و این بار زیر نظر پژمان درستکار تمرینات خود را دنبال می کند.
این آزادکار جویباری در سال های اخیر زیر نظر رسول خادم و غلامرضا محمدی کار کرده و سه بار با تیلور آمریکا روبرو شده که نتیجه اش سه شکست بوده است.  اما حالا احتمالا او با سومین سرمربی خود در تیم ملی هم باید در نروژ برابر گربه سیاه خود یعنی دیوید تیلور قرار بگیرد. 


پژمان درستکار که در همان ابتدای کار از تلاش خود برای شکستن طلسم یزدانی برابر تیلور سخن گفته بود، این روزها نگاه ویژه ای به ستاره تیمش دارد و می خواهد حتما حسن یزدانی را با طلای جهانی نروژ به روزهای اوج خود بازگرداند.

 


حسن یزدانی که تا همین سن و سال هم کارنامه پرافتخاری را برای خودش رقم زده و دو طلای جهانی و یک طلا و یک نقره المپیکی را یدک می کشد، حالا به دنبال هت تریک در طلایی شدن خود در مسابقات جهانی نروژ است.
یک ماه بیشتر تا شروع این رقابت ها در شهر اسلو باقی نمانده و حسن یزدانی باید در همین مدت تاکتیک جدیدی برای برای مبارزه خاص خود احتمالا در فینال با تیلور برنامه ریزی کند. 


البته که هنوز صددرصد مشخص نیست که تیلور به جهانی نروژ برود، اما از شواهد اینطور پیداست که چهارمین مبارزه این دو ستاره کشتی جهان در نروژ شکل خواهد گرفت.


عکس ها: امیررضا علی عسگری

 

 

 

 

دیدگاه‌ها