کد خبر : 1778217 | 15 شهریور 1400 ساعت 11:34 | 18.4K بازدید | 0 دیدگاه

هاشمیان برگشت؛ جایت خالی بود آقا وحید (عکس)

دستیار سرمربی تیم ملی هم پس از پشت سر گذاشتن کرونا به همراه او در جمع ملی پوشان حضور یافت.

به گزارش "ورزش سه"، وحید هاشمیان در فوتبال ملی ایران روزهای پر فراز و نشیب بسیاری دارد. لحظات همراه با فراز هلی کوپتر در ذهن فوتبالدوستان ایرانی اما بیشتر مانده تا فرودهایی که در دوران بازی یک مقطع او را از تیم ملی دور کرده بود؛ گل های حساس در مقدماتی جام جهانی 2006 به قطر، اردن و ژاپن هاشمیان را به یکی از بخش های جدا نشدنی از تاریخ تیم ملی در راه جام های جهانی تبدیل کرده است. حضور او در کادر فنی تیم ملی هم یک اتفاق خوب بود که همچنان شاهد آن هستیم.

 

یار غار اسکوچیچ در تیم ملی ایران که در اکثر سفرها و حضور در ورزشگاه ها او را همراهی می کند مثل سرمربی کروات به کرونا مبتلا شده بود؛ این گونه بود که هاشمیان حتی در قرنطینه هم کنار اسکوچیچ بود و منتظر ماند تا بالاخره تست کرونایش بعد از حدود دو هفته منفی شد. او دو روز پیش همراه سرمربی تیم ملی راهی قطر شد تا برخلاف بازی با سوریه جای خالی شان را به صورت فیزیکی پر کنند و عملیات انتقال اطلاعات به صورت از راه دور بالاخره به پایان برسد.

 

1641049

 

به این ترتیب غیبت اسکوچیچ و هاشمیان به صورت همزمان به پایان رسید. ملی پوش اسبق فوتبال ایران که حضورش در کنار بازیکنان جوان فعلی یک انگیزه و اتفاق بسیار مثبت به حساب می آید، در تمرین عصر روز گذشته حاضر بود. مربی آرام تیم ملی که این خصوصیت اخلاقی را از دوران بازی اش به یاد داریم، مثل همیشه جزو نفرات ساکت تمرین عصر یکشنبه بود؛ البته همین شخصیت ثابت و دوست داشتنی که کوله باری از تجربه را با خود حمل می کند، جزو محبوب ترین های اردو به حساب می آید که جای خالی اش کاملا به چشم می خورد.

 

1641050

دیدگاه‌ها