کد خبر : 1778212 | 15 شهریور 1400 ساعت 11:19 | 34.4K بازدید | 0 دیدگاه

اولین تمرین جدی؛ کچ با پیراهن آبی بازگشت(عکس)

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بعد از پشت سر گذاشتن کرونا روز گذشته طی دو جلسه تمرینی در کنار ملی پوشان حضور داشت.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایران بعد از پشت سر گذاشتن یک مرحله سخت و راهیابی به دور نهایی مقدماتی جام جهانی 2022 در حالی هفته گذشته اولین بازی خود در این دور را با پیروزی مقابل سوریه به پایان رساند که دراگان اسکوچیچ، سرمربی خود را در اختیار نداشت.

 

اسکوچیچ به دلیل ابتلا به کرونا نتوانست در اردوی چند روزه تیم ملی پیش از بازی با سوریه حضور فیزیکی داشته باشد؛ سرمربی تیم حتی از نشستن روی نیمکت تیم هم بازماند تا در روزی که تیمش تحت هدایت او به هشتمین پیروزی متوالی دست یافته و او را صاحب رکوردی تاریخی در فوتبال ایران کرد، غایب باشد.

 

1641035

 

1641036

 

1641037

 

1641038

 

اسکوچیچ دو روز پیش پس از منفی شدن تست کرونایش راهی قطر شد تا در اردوی تیم ملی برای بازی دوم مقابل عراق حضور پیدا کند. او بعد از حضور در قطر، روز گذشته اولین تمرین تیم ملی را که یک برنامه درون هتلی بود را زیر نظر گرفت اما اولین تمرین جدی ملی پوشان زیر نظر سرمربی کروات را عصر روز گذشته شاهد بودیم.

 

دومین تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان از ساعت 19:30 روز گذشته به وقت محلی زیر نظر دراگان اسکوچیچ در ورزشگاه الدفنه قطر برگزار کرد. دراگان اسکوچیچ که طی تمرینات اخیر فقط می توانست خواسته های خود را به دیگر اعضای کادر فنی منتقل کند در جلسه تمرینی عصر روز گذشته بدون مشکل حضور داشت و بعد از مدت ها توانست بدون واسطه عملکرد شاگردانش را پیش از بازی حساس مقابل عراق زیر نظر بگیرد. کادر فنی تیم ملی در این تمرین لباس یک دست آبی پوشیده بودند تا کاملا از بازیکنان سبزپوش تفکیک شوند.

دیدگاه‌ها