کد خبر : 1778221 | 15 شهریور 1400 ساعت 11:48 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

باید قدرتمان را به لبنان تحمیل کنیم؛

بنتو: بازیکنان لژیونر ما خسته هستند

سرمربی پرتغالی تیم ملی کره جنوبی به انتقادات درباره نمایش تیمش پاسخ داد.

بنتو: بازیکنان لژیونر ما خسته هستند

به گزارش ورزش سه، پائولو بنتو سرمربی تیم ملی کره جنوبی که بعد از تساوی مقابل عراق، با انتقادات زیادی روبرو شده، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با لبنان اعلام کرد که تیمش در این دیدار هجومی تر و سریعتر بازی خواهد کرد. 

 

تیم ملی کره جنوبی در اولین دیدار مرحله سوم مقدماتی جام جهانی در منطقه آسیا مقابل عراق به تساوی صفر صفر رسید و این نتیجه نگرانی‌های زیادی در رسانه‌های کره ای ایجاد کرد.

 

اما بنتو در کنفرانس مطبوعاتی آنلاینش پیش از دیدار با لبنان تلاش کرد تا این نگرانی‌ها را برطرف کند. او در پاسخ به سوالی در این مورد که آیا قصد دارد باتوجه به نمایش دفاعی حریف، استراتژی متفاوتی را به کار گیرد؟ گفت: ما باید کاری بیش از تغییر شماره بازیکنان و ارایشمان انجام دهیم. ما تلاش خواهیم کرد به سه امتیاز برسیم و ما سعی می‌کنیم نسبت به دیدار با عراق در بخش هجومی نمایش بهتری ارائه بدهیم.

 

وی افزود: ما باید فعال تر و سریع‌تر حمله و بازی کنیم. مهمترین چیز این است که با آرامش کامل از ابتدا سبک بازی خودمان را به نمایش بگذاریم و بر حریف تحمیل کنیم.

 

1641053

 

سرمربی معروف پرتغالی راجع به غیبت نام تائه هی و جانشین وی، عنوان کرد: هنوز برای تصمیم گیری در مورد این مسئله وقت داریم. ما بازیکنان کافی برای پر کردن جای نام تائه هی را داریم اما هنوز تصمیمی در این مورد نگرفتیم.

 

تیم ملی کره جنوبی در مرحله قبل هم با لبنان روبرو شده بود و به سختی توانست در آخرین دیدار این تیم را ۲-۱ شکست دهد. بنتو در پاسخ به این سوال که آیا بازی قبلی لبنان مقابل امارات را آنالیز کرده و آیا این تیم نسبت به رویارویی قبلی تفاوتی داشته؟ گفت: باتوجه به تغییر مربی این تیم، تاکتیک آنها تغییر کرده‌. لبنان مقابل امارات نسبت به تیمی که مقابل ما بازی کرد، متفاوت کرد. لبنان تیمی است که سازماندهی دفاعی خوبی دارد. آنها از جلو پرسینگ می‌کنند و ما تلاش می‌کنیم مقابل لبنان موقعیت بیشتری خلق کنیم.

 

پیش از دیدار مقابل عراق بازیکنان کره ای که در اروپا بازی می‌کنند، اعلام کرده بودند در شرایط خوبی قرار دادند اما در زمین مسابقه اکثر آنها کند و خسته به نظر می‌رسیدند. بنتو درباره شرایط فعلی آنها گفت: بعضی از بازیکنان روز ۳۰ آگوست یعنی کمی قبل از دیدار با عراق به اردو اضافه شدند و چند نفر دیگر هم یکی دو روز بعد از آن. آنها زمان کمی برای رفع خستگی داشتند و ما باید به آنها کمک میکردیم ریکاوری کنند. امیدواریم برای دیدار با لبنان در شرایط بهتری باشند.

دیدگاه‌ها