کد خبر : 1778234 | 15 شهریور 1400 ساعت 12:12 | 8.8K بازدید | 0 دیدگاه

جلالی: بازی با عراق سنگ محک تیم ملی است

کارشناس فوتبال ایران ابراز امیدواری می‌کند شاگردان دراگان اسکوچیچ در دومین دیدار از مرحله انتخابی جام جهانی موفق به عبور از عراق شوند.

جلالی: بازی با عراق سنگ محک تیم ملی است

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایران در دیدار اول خود در مسیر انتخابی جام جهانی برابر سوریه به برتری دست یافت و اکنون 9 جدال دیگر برای حضور در جام جهانی قطر پیش رو دارد. شاگردان دراگان اسکوچیچ در دومین دیدار خود در این مرحله باید برابر عراق قرار گیرند. مجید جلالی سرمربی اسبق تیم‌های پاس، تراکتور، پیکان، فولاد و ... درباره شرایط تیم ملی می‌گوید: ما در شرایط خوبی پا به این مسابقه نگذاشتیم. بدون حتی یک دیدار تدارکاتی وارد مسابقات شدیم و این خودش موضوع خیلی مهمی است. از طرفی تعدادی از بازیکنان ما در این بازی غایب بودند و سرمربی و دستیارش هم به‌خاطر بیماری نه در تمرینات و نه در بازی حضور نداشتند و این هم خودش آسیب زیادی وارد کرد. در کل همیشه بازی‌های اول دشوار است و سختی‌های خاص خودش را دارد و همین که بازی را بردیم جای شکرش باقی است. با این وجود عیار اصلی تیم ما در بازی با عراق مشخص می‌شود.

 

وی در مورد دیدار پیش رو مقابل عراق گفت: بازی سختی در پیش داریم و عراق همیشه تیمی بوده که می‌توانسته برای ما مشکل‌ساز شود. ما باید دیدار سه ماه قبل مقابل این تیم را فراموش کنیم و با تیم متفاوتی بازی داریم که کادرفنی‌اش هم تغییر کرده است و شرایط به مراتب بهتری از آن دوره دارد. کار سختی است و به نظرم در پایان بازی با عراق بهتر می‌توان از عملکرد تیم ملی تحلیل ارائه کرد که در شرایط خوبی قرار داریم یا نه.

 

کارشناس فوتبال در مورد نفرات دعوت شده به تیم هم گفت: یکی از مسائلی که در این تیم دیده می‌شود دعوت از بازیکنان جدیدی است که سابقه حضور در تیم ملی را ندارند و ما این افراد را حتی بدون بازی تدارکاتی به دیدارهای رسمی بردیم و در ترکیب اصلی هم بازی دادیم و این آشنا نبودن با فضای تیم ملی در عملکردشان هم مشهود بود. در اینجا استفاده از نفرات با تجربه‌تر می‌توانست مفید باشد‌.

 

جلالی در پایان درباره شانس ایران برای حضور در جام جهانی گفت: ما از تیم های پرمهره آسیا هستیم و بازیکنان خوب و با تجربه زیادی در اختیار داریم. با اضافه شدن اعضای کادرفنی و همچنین سردار آزمون و چند بازیکن دیگر که به علت مصدومیت غایب بودند اوضاع بهتری شکل می‌گیرد و فکر می‌کنم شرایط خوبی در ادامه برای تیم ملی رقم خواهد خورد.

دیدگاه‌ها