کد خبر : 1778279 | 15 شهریور 1400 ساعت 17:17 | 15.3K بازدید | 1 دیدگاه

هازارد پس از طلسم‌شکنی، مدت‌ها این حس را نداشتم

ادن هازارد 22 ماه بود که برای تیم ملی بلژیک گل نزده بود و این طلسم دیشب شکست.

هازارد پس از طلسم‌شکنی، مدت‌ها این حس را نداشتم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی بلژیک دیشب از دور مقدماتی جام جهانی 2022 توانست با سه گل بر جمهوی چک پیروز شده و به روند موفقیت آمیز خود ادامه دهد. در این بازی ادن هازارد از ابتدا در میدان بود و توانست گل دوم تیمش را به ثمر برساند. این اولین گل ملی هازارد پس از 22 ماه بود(نوامبر 2019).

ستاره رئال مادرید که مدتی است با فراموشی مصدومیت، روندی با ثبات تر پیدا کرده و خوشبین است بتواند به روزهای اوجش برگردد، در بازی دیشب ثابت کرد که مسیر درستی را طی می کند.

 

 

1641163

 

 

هازارد در پایان بازی گفت:« بازی نکات خوب زیادی داشت. روملو لوکاکو بازهم گلزنی کرد، تیبو کورتوا نمایش بزرگی داشت و کلین شیت کرد و من هم پس از مدت ها گل زدم. مدت ها بود چنین حسی پس از یک بازی ملی نداشتم.»

 

هازارد ادامه داد:« در یورو 2020 نتیجه ای ناامیدکننده گرفتیم و نتوانستیم به نیمه نهایی برسیم ولی نگاه مان رو به جلو است و می خواهیم در جام جهانی بهتر کار کنیم. فکر می کنم هنوز می توانیم از لحاظ تیمی عملکرد بهتری داشته باشیم. کمی بیش از اندازه به حریفان موقعیت می دهیم ولی در مجموع شرایط تیم خوب است و باید همین مسیر را ادامه دهیم. چک حریف خوبی بود و سه امتیاز باارزشی گرفتیم. ارزش این امتیازات بعدا مشخص می شود.»

 

 

دیدگاه‌ها